Gravatar

#42481 The Insider 13 år siden

#42479, argh! :-( Jeg skal snart have fjernet en visdomstand. Hvor meget kostede det bare at få den fjernet?
War. War never changes.
Gravatar

#42482 DarkLight 13 år siden

The Insider (42481) skrev:
#42479, argh! :-( Jeg skal snart have fjernet en visdomstand. Hvor meget kostede det bare at få den fjernet?

Det kostede omkring 2200 kr. Så var der røntgen og bedøvelse oveni, så derfor endte jeg på 3400 kroner.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#42483 The Insider 13 år siden

#42482, damn! Men godt at vide i forhold til mit budget - tak!
War. War never changes.
Gravatar

#42484 lagoni 13 år siden

Channing Tatum er en dygtig, alsidig skuespiller!

Så, nu er det sagt før jeg fik set Magic Mike.
.
.
.
.
Eller, i hvert fald før jeg før set Magic Mike færdig...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#42485 Thomsen 13 år siden

Har fået et flip med at høre Frankie Goes to Hollywood. Jeg ved ikke, hvad der sker... stop mig dog, en-eller-anden!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#42486 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Haha, jeg lytter til Huey Lewis and the News for tiden, det er ret skrækkeligt.
Gravatar

#42487 Benway 13 år siden

Thomsen (42485) skrev:
Har fået et flip med at høre Frankie Goes to Hollywood. Jeg ved ikke, hvad der sker... stop mig dog, en-eller-anden!

Åh, det er da ret godt. [url= Tribes[/url]-videoen er måske lidt naiv set med dagens briller, men dengang den blev vist gjorde den et kolossalt indtryk på mig.

Drebble (42486) skrev:
Haha, jeg lytter til Huey Lewis and the News for tiden, det er ret skrækkeligt.

Hip to Be Square? :)

Jeg fik et flip med at høre Glenn Freys Miami Vice-sange for et stykke tid siden. Kitschet men catchy. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#42488 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Dén og "Stuck With You".
Gravatar

#42489 Skeloboy 13 år siden

Har ikke flere dagpenge, så nu står den på kontanthjælp...og hvorfor skal jeg så være med i en a-kasse? Kan jeg ikke bare melde mig ind igen, når jeg får et arbejde?
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#42490 HonoDelLoce 13 år siden

Skeloboy (42489) skrev:
Har ikke flere dagpenge, så nu står den på kontanthjælp...og hvorfor skal jeg så være med i en a-kasse? Kan jeg ikke bare melde mig ind igen, når jeg får et arbejde?

Jeg aner ikke så forfærdeligt meget om a-kasser (så jeg burde egentlig holde min mund, right?), men er det ikke noget med, at når nu du er medlem af en, så er det et mindre antal timer/dage/uger, du skal arbejde, for igen at være berettiget til dagpenge, frem for hvis du melder dig ud og så ind igen, når du kommer i arbejde?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: