Har fået et flip med at høre Frankie Goes to Hollywood. Jeg ved ikke, hvad der sker... stop mig dog, en-eller-anden!
Åh, det er da ret godt. [url= Tribes[/url]-videoen er måske lidt naiv set med dagens briller, men dengang den blev vist gjorde den et kolossalt indtryk på mig.
Drebble (42486) skrev:
Haha, jeg lytter til Huey Lewis and the News for tiden, det er ret skrækkeligt.
Hip to Be Square? :)
Jeg fik et flip med at høre Glenn Freys Miami Vice-sange for et stykke tid siden. Kitschet men catchy. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Har ikke flere dagpenge, så nu står den på kontanthjælp...og hvorfor skal jeg så være med i en a-kasse? Kan jeg ikke bare melde mig ind igen, når jeg får et arbejde?
Har ikke flere dagpenge, så nu står den på kontanthjælp...og hvorfor skal jeg så være med i en a-kasse? Kan jeg ikke bare melde mig ind igen, når jeg får et arbejde?
Jeg aner ikke så forfærdeligt meget om a-kasser (så jeg burde egentlig holde min mund, right?), men er det ikke noget med, at når nu du er medlem af en, så er det et mindre antal timer/dage/uger, du skal arbejde, for igen at være berettiget til dagpenge, frem for hvis du melder dig ud og så ind igen, når du kommer i arbejde?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#42481 The Insider 13 år siden
#42482 DarkLight 13 år siden
Det kostede omkring 2200 kr. Så var der røntgen og bedøvelse oveni, så derfor endte jeg på 3400 kroner.
#42483 The Insider 13 år siden
#42484 lagoni 13 år siden
Så, nu er det sagt før jeg fik set Magic Mike.
.
.
.
.
Eller, i hvert fald før jeg før set Magic Mike færdig...
#42485 Thomsen 13 år siden
#42486 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#42487 Benway 13 år siden
Åh, det er da ret godt. [url= Tribes[/url]-videoen er måske lidt naiv set med dagens briller, men dengang den blev vist gjorde den et kolossalt indtryk på mig.
Hip to Be Square? :)
Jeg fik et flip med at høre Glenn Freys Miami Vice-sange for et stykke tid siden. Kitschet men catchy. :)
#42488 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#42489 Skeloboy 13 år siden
#42490 HonoDelLoce 13 år siden
Jeg aner ikke så forfærdeligt meget om a-kasser (så jeg burde egentlig holde min mund, right?), men er det ikke noget med, at når nu du er medlem af en, så er det et mindre antal timer/dage/uger, du skal arbejde, for igen at være berettiget til dagpenge, frem for hvis du melder dig ud og så ind igen, når du kommer i arbejde?