Gravatar

#42501 Yellow-TV 13 år siden

Jeg tror jeg skal se en film.
Gravatar

#42502 Zombi 13 år siden

Jeg tror jeg vil gå på toilettet.
Gravatar

#42503 Skeloboy 13 år siden

Drikker kakao, spiser romkugler og ser Buffy...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#42504 davenport 13 år siden

Nu skal jeg snart til at lave karbonader. I tankerne er jeg ikke så vild med det, men så snart jeg skal spise det, så synes jeg det er fortræffeligt. Ret underligt!
Selvfølgelig med ærte/gulerodssovs til !
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#42505 DarkLight 13 år siden

[url= saw your junk! [/url]
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#42506 HonoDelLoce 13 år siden

Sad og så et par afsnit af Raising Hope i går, og i et af dem var der denne her politibetjent, som virkede ret bekendt.. Til sidst måtte jeg hoppe på IMdB og tjekke, og så var det ham den irriterende tykke dreng i Jurassic Park, der sagde, at et Velociraptor-skelet lignede en kalkun..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#42507 wimmie 13 år siden

Har lige set at Thure Lindhardt åbenbart spiller Wolfgang Priklopil i en film om Natascha Kampusch (en film hvor også Trine Dyrholm spiller)
- En tysk film (dog vist på engelsk)

Måske old news, men det er gået min næse forbi i hvert fald...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#42508 lagoni 13 år siden

Skeloboy, mener vi har samme a-kasse: husk at de har fjernet administrationsbidraget for folk på kontanthjælp, så det bliver lidt billigere - dog er det jo stadig billigere ikke at være medlem :)

Jeg mener jeg har hørt at man skal ha' været medlem af en a-kasse i to r for at få dagpenge - så hvis du får et års arbejde, ville du kunne få dagpenge hvis du var medlem, ellers ikke. Jeg TROR det er sådan, men vil da anbefale dig at tjekke det med a-kassen.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#42509 davenport 13 år siden

Ah, det var gode karbonader. Og sovsen blev også god. Nu er jeg mæt og klar til lidt hyggesoven på sofaen..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#42510 HelmerJ 13 år siden

Har lige fået hakkedreng hjemme ved min mor, den var 100% okse fri.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams

Skriv ny kommentar: