Skeloboy, mener vi har samme a-kasse: husk at de har fjernet administrationsbidraget for folk på kontanthjælp, så det bliver lidt billigere - dog er det jo stadig billigere ikke at være medlem :)
Jeg mener jeg har hørt at man skal ha' været medlem af en a-kasse i to r for at få dagpenge - så hvis du får et års arbejde, ville du kunne få dagpenge hvis du var medlem, ellers ikke. Jeg TROR det er sådan, men vil da anbefale dig at tjekke det med a-kassen.
A-kassen-manden sagde, at der ingen grund var til at blive medlem, hvis jeg bare meldte mig ind, når jeg fik arbejde...
A-kassen-manden sagde, at der ingen grund var til at blive medlem, hvis jeg bare meldte mig ind, når jeg fik arbejde...
Godt, så ved jeg også det til når tiden kommer til sommer (med mindre de når at ændre det inden, i det her system tør jeg sjældent stole på en regel særlig længe...).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Så i De Hemmelige Trin i går på TV2? Det med rollespilsnørderne fra Odense...ikke overraskende, så er det nogen jeg kender, og de gav lidt insiderviden om programmet.
Den ene blev syg dagen før - i programmet - i virkeligheden var det 1½ uge før...og de tog deres danseshow om 5 gange...
Det fik mig til at tænke på: hvilke programmer er reel TV, hvor der er manipuleret mindst mulig? (Er godt klar over at selve valget af musik, kameraindstilling osv. er manipulation med virkeligheden)
#42511 Skeloboy 13 år siden
#42512 Yellow-TV 13 år siden
#42513 lagoni 13 år siden
Godt, så ved jeg også det til når tiden kommer til sommer (med mindre de når at ændre det inden, i det her system tør jeg sjældent stole på en regel særlig længe...).
#42514 Skeloboy 13 år siden
Den ene blev syg dagen før - i programmet - i virkeligheden var det 1½ uge før...og de tog deres danseshow om 5 gange...
Det fik mig til at tænke på: hvilke programmer er reel TV, hvor der er manipuleret mindst mulig? (Er godt klar over at selve valget af musik, kameraindstilling osv. er manipulation med virkeligheden)
#42515 wimmie 13 år siden
Jeg kan skrive under på at den dokumentar jeg var med i var helt reel :)
#42516 The Insider 13 år siden
#42517 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#42518 davenport 13 år siden
#42519 gi-jones 13 år siden
#42520 Highland Park 13 år siden