Gravatar

#42601 wimmie 13 år siden

The Insider (42599) skrev:
Også en KÆMPE virtuel krammer herfra, Winnie! Min kærestes forældre skal også til at gå fra hinanden efter 20+ års ægteskab, så der er rigtig meget kaos på hjemmefronten. Triste tider all around!

Det er jeg ked af at høre :(
Kom det som et chok?

Og tak allesammen.
Jeg fik lige denne besked fra min mor på FB ang. min mormors kæreste:

"Johannes har det meget bedre i dag og nu lyder det til på bedstemor at diagnosen fra i går ikke var helt korrekt. Hun tror de måske ikke helt har forstået den polske læge i højhælede sko det sagde hun! ;)
Så nu håber jeg hun har ret i det :)
Johannes har været klar I hovedet og i stand til at give bedstemor et stort knus og hun snakker ikke om hospice i dag, men om genoptræning :) "
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#42602 Highland Park 13 år siden

wimmie (42601) skrev:
"Hun tror de måske ikke helt har forstået den polske læge i højhælede sko det sagde hun! ;)"
Hun er garanteret i familie med denne læge:
[url=]"He is going to be all right."[/url]
[url=]"It... looks like he's dead."[/url]
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#42603 wimmie 13 år siden

Highland Park (42602) skrev:
Hun er garanteret i familie med denne læge:
[url=]"He is going to be all right."[/url]
[url=]"It... looks like he's dead."[/url]

Haha, jeg tænkte det samme tidligere :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#42604 the_paki_don 13 år siden

Arrested Development er komisk guld.
Gravatar

#42605 Steffan Rasmussen 13 år siden

No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#42606 gi-jones 13 år siden

Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#42607 HonoDelLoce 13 år siden

Steffan Rasmussen (42605) skrev:
Johan betalte 8.000 kroner for meget for sit bredbånd uden at vide det

Man savner bare lidt, at de lige har taget fat i en professor i markedsføring eller lignende, der kunne slå fast med syvtømmersøm, om det blot er en dårlig undskyldning eller ej. Én, der lige fortæller, at selvfølgelig bliver det ikke betragtet som forsøg på et salg, når man vil råde sine kunder til at skifte til et tilsvarende og meget billigere abonnement.

Eller omvendt, hvis det er sagen. Det ville ikke være første gang, at man hører om forskellige opfattelser af samme lov :)

Men hvorom alting er, så er det da fedt, at sagen får lidt omtale - om ikke andet, så skal der da nok være et par Politiken-læsere derude, der liiiiige ringer ind til TDC og hører, om det også kan være rigtigt, at de skal betale det, de gør nu ;D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#42608 The Insider 13 år siden

#42601, Det er jeg ked af at høre :(
Kom det som et chok?

Hun havde godt anet uråd noget tid, men da hun besøgte sine forældre på Stevns, blev det lige pludselig klart på en virkelig ubehagelig måde :-/ Derudover: Godt at høre, at din mormors kæreste har det bedre end antaget! :-)

#42605-42607, oh yes, FEDT at Politiken har taget sagen op! Forhåbentlig kommer det andre TDC-abonnenter til gode. Som jeg skrev på Facebook, er det eneste ærgerlige, at jeg omsider måtte bøde for altid enten at storsmile eller se gakkede ud på billeder, da jeg så var tvunget til at sende et tudegrimt feriebillede.
War. War never changes.
Gravatar

#42609 Batsy 13 år siden

The Insider (42608) skrev:
#42605-42607, oh yes, FEDT at Politiken har taget sagen op! Forhåbentlig kommer det andre TDC-abonnenter til gode. Som jeg skrev på Facebook, er det eneste ærgerlige, at jeg omsider måtte bøde for altid enten at storsmile eller se gakkede ud på billeder, da jeg så var tvunget til at sende et tudegrimt feriebillede.

De ville da elske dit billede med Cumberbatch, og så skulle du bare sige "han er en af mine bedste venner, og har en af de bedste advokater BITCHES".
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#42610 The Insider 13 år siden

Haha, oh yeah! Du må blive min spokesman fremover, Batsy :-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: