Haha, oh yeah! Du må blive min spokesman fremover, Batsy :-)
"Where is the money!? WHERE IS THE MONEY!? You wouldnt give it to Johan, tell me where the money is... then you have my permission to pay him back, extra".
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Haha, oh yeah! Du må blive min spokesman fremover, Batsy :-)
Han får min stemme til næste valg!
#42611: Skulle der ikke stå følgende?: "Where is the money!? WHERE IS THE MONEY!? You wouldnt give it to Johan, tell me where the money is... then you have my permission to die."
#42611: Skulle der ikke stå følgende?: "Where is the money!? WHERE IS THE MONEY!? You wouldnt give it to Johan, tell me where the money is... then you have my permission to die."
Så slemme er TDC nu ikke! og hvorfor dræbe, når man kan bare få 16000 kroner :D?
Som skrevet andetsteds: TV2 har lige ringet og vil umiddelbart gerne have mig ind i dag eller i morgen. Argh! Så er det frem med Star Trek-uniformen...
Som skrevet andetsteds: TV2 har lige ringet og vil umiddelbart gerne have mig ind i dag eller i morgen. Argh! Så er det frem med Star Trek-uniformen...
¨
FEDT :D husk nu mit råd, du er ven med Cumberbatch, din sagsbekæmper og bøddel er batman og TDC er nogle bitches!
Det er et projektstyringsværktøj. Manger firmaer søger specifikt folk, der kan Prince2. Det bruges globalt. Ved ikke 100% hvad det indeholder dog.
Hvis du kan lokke et scrum kursus ud af dem er det endnu bedre :)
Desværre har der lige været en lang artikel om netop Price 2 & Scrum på computerworld. For det er ikke projektledere der er mangle heller.
Der mangler tilsynelandende 10000 ingenører som alle har en eller anden special uddannelse, som de gerne vil skubbe til side for alle at blive sælgere? hvilket i min verden ikke giver nogen mening overhovedet. Så hvis der er nogen der kan forklar det så er jeg interesseret.
Man savner bare lidt, at de lige har taget fat i en professor i markedsføring eller lignende, der kunne slå fast med syvtømmersøm, om det blot er en dårlig undskyldning eller ej. Én, der lige fortæller, at selvfølgelig bliver det ikke betragtet som forsøg på et salg, når man vil råde sine kunder til at skifte til et tilsvarende og meget billigere abonnement. Eller omvendt, hvis det er sagen. Det ville ikke være første gang, at man hører om forskellige opfattelser af samme lov :) Men hvorom alting er, så er det da fedt, at sagen får lidt omtale - om ikke andet, så skal der da nok være et par Politiken-læsere derude, der liiiiige ringer ind til TDC og hører, om det også kan være rigtigt, at de skal betale det, de gør nu ;D
Opsøgende telefon salg er ikke tilladt i DK, men det er der temmelig mange firmaer som er totalt ligeglade med. Dog må et firma som TDC eller SE osv. som man er kunde med, gerne kontakte dig med et tilbud som har forbindelse med det som du allerede har. SE som jeg benytter til bredbånd, har meldt klart ud at man som forbruger selv skal tjekke deres hjemmeside, så man kan få sin pris rettet til. TDC må naturligvis tolke reglerne som de vil, ligesom de gør i selve artiklen. Dog skulle man måske rette sin interesse må deres prispolitik
Er ved at lave en sen forloren hare. Har haft håndværkere i 2 dage. (Min udlejer (old geezer) og en diamantskærer) der har sat 6 ventilationer op i alle rum. Så vi kunne først komme ud at handle sent. Skal ikke have fremmede i mit hus, når jeg ikke er hjemme! Så sen aftensmad, umulige unger der skriger og råber (og laver pøller) + en strandet hval i soveværelset.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#42611 Batsy 13 år siden
"Where is the money!? WHERE IS THE MONEY!? You wouldnt give it to Johan, tell me where the money is... then you have my permission to pay him back, extra".
#42612 Skeloboy 13 år siden
#42613 Highland Park 13 år siden
#42611: Skulle der ikke stå følgende?:
"Where is the money!? WHERE IS THE MONEY!? You wouldnt give it to Johan, tell me where the money is... then you have my permission to die."
#42614 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#42615 Batsy 13 år siden
Så slemme er TDC nu ikke! og hvorfor dræbe, når man kan bare få 16000 kroner :D?
#42616 The Insider 13 år siden
#42617 Batsy 13 år siden
FEDT :D husk nu mit råd, du er ven med Cumberbatch, din sagsbekæmper og bøddel er batman og TDC er nogle bitches!
#42618 Kiksmann 13 år siden
Hvis du kan lokke et scrum kursus ud af dem er det endnu bedre :)
Desværre har der lige været en lang artikel om netop Price 2 & Scrum på computerworld. For det er ikke projektledere der er mangle heller.
Der mangler tilsynelandende 10000 ingenører som alle har en eller anden special uddannelse, som de gerne vil skubbe til side for alle at blive sælgere? hvilket i min verden ikke giver nogen mening overhovedet. Så hvis der er nogen der kan forklar det så er jeg interesseret.
#42619 Kiksmann 13 år siden
Opsøgende telefon salg er ikke tilladt i DK, men det er der temmelig mange firmaer som er totalt ligeglade med. Dog må et firma som TDC eller SE osv. som man er kunde med, gerne kontakte dig med et tilbud som har forbindelse med det som du allerede har.
SE som jeg benytter til bredbånd, har meldt klart ud at man som forbruger selv skal tjekke deres hjemmeside, så man kan få sin pris rettet til. TDC må naturligvis tolke reglerne som de vil, ligesom de gør i selve artiklen. Dog skulle man måske rette sin interesse må deres prispolitik
#42620 davenport 13 år siden
Så sen aftensmad, umulige unger der skriger og råber (og laver pøller) + en strandet hval i soveværelset.