Gravatar

#42621 tiany 13 år siden

davenport (42620) skrev:
Er ved at lave en sen forloren hare. Har haft håndværkere i 2 dage. (Min udlejer (old geezer) og en diamantskærer) der har sat 6 ventilationer op i alle rum. Så vi kunne først komme ud at handle sent. Skal ikke have fremmede i mit hus, når jeg ikke er hjemme!
Så sen aftensmad, umulige unger der skriger og råber (og laver pøller) + en strandet hval i soveværelset.

Skal hun være sengeliggende hele graviditeten?
Valar morghulis
Gravatar

#42622 danschier.dk 13 år siden

Batsy (42617) skrev:
¨

FEDT :D husk nu mit råd, du er ven med Cumberbatch, din sagsbekæmper og bøddel er batman og TDC er nogle bitches!

En sagsbekæmper! Sådan en kunne jeg også bruge en gang imellem, når jeg vil have ubehagelige papir og personer til at forsvinde! :)
Gravatar

#42623 davenport 13 år siden

Tiany - Det lader det til. Hun ligger ihf. og råber på mad og drikke. (Hvis mænd kunne være gravide, havde jeg stået forest i køen, og bare ligget og forlangt, mens jeg så Netflix og åd og drak...)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#42624 Kiksmann 13 år siden

http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#42625 davenport 13 år siden

Så prøvede vi også lige at få lus. Det er første gang i mit liv, jeg har stiftet bekendtskab med de små sataner, og det var ikke en udsøgt fornøjelse. Men nu er vi afluset med effektivt shampoo og kæmmet. (Føler mig som Luse Mia i Mädichen!!)

On another note har jeg en Bacon/løg tærte i ovnen uden lus, og den glæder jeg mig til at sætte tænderne i.
Gravatar

#42626 Snaden 13 år siden

addd! Nu er det vel ikke pige-lus???
Gravatar

#42627 davenport 13 år siden

Jo!! Mig og sønnike havde dem nemlig ikke!
Gravatar

#42628 MOVIE1000 13 år siden

Nogen der ved hvad forskellen på lus og lopper er?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#42629 the_paki_don 13 år siden

Lopper er meget kendt for at tage sig en whisky on the rocks, når de gerne vil slappe af efter en lang hård dag på jobbet.
Gravatar

#42630 davenport 13 år siden

Lopper hopper og kan få et hjem til at være helt sort. Prøvede det engang med en kat. Jeg var dækket helt op til knæene af små lopper, og de er en pest at slippe af med.
Lus er små dyr i håret, gerne bag ørerne og i nakken, og efter en vask med specielt shampoo er de væk igen. Der skal lige skiftes sengetøj, men ellers er der ikke det vilde i det.
Lopper kommer fra dyr, lus smitter mellem mennesker, gerne børn der leger tæt.

Skriv ny kommentar: