Gravatar

#42631 Skeloboy 13 år siden

Er blevet færdig med at læse en såkaldt "single" - et format, der er længere end en artikel, kortere end en bog - om narkomiljøet i Odense. Det er virkelig spændende og barsk læsning, og selvom man godt ved, at der foregår noget lignende, så er det sgu noget andet at læse det på skrift. Afklipning af fingre, folk bundet til radiatorer, normale beboer bestukket til at holde kæft osv.

Den koster 25 kr - men prøv at skrive "fyens" som kode, så kan I måske købe den til 10 kr.

Find den her: http://zetland.dk/i-tusmorket-jagten-pa-penge-i-de...

Den tager ikke lang tid at læse - en time til halvanden. Efter jeg læste den, er jeg blevet mere og mere overbevist om, at alle stoffer skal statsreguleres og lovliggøres (en holdning, jeg lidt havde i forvejen)...

http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#42632 the_paki_don 13 år siden

Ønsker at folk melder sig på banen med vandgeværer og vandpistoler!
Gravatar

#42633 Twister 13 år siden

Blev færdig med Battlestar Galactica serien igår nat. Har set miniserien, og sæson 1-4 og nu sidder jeg igen tilbage med den der uundgåelige tomhed og sørgmodige følelse som om at en rejse er slut. Det har været en eminent serie at se på mange områder omend der er enkelte ting som jeg ikke brød mig om og en slutning der desværre føltes en smule "off". Men igen et testamente til tv-serie-formatets helt utrolige mulighed for indlevelse når der er tale om en rigtig god serie. Det er fedt at være færdig, men sørgmodigt at mærke hvordan "rejsen" med de forskellige karakterer er slut.

Dejligt stykke musik fra serien som formidler præcis de samme følelser for mig.

Så nu skal jeg finde ud af hvilken serie jeg vil starte op på næste gang, mens jeg kommer mig over at være færdig med Battlestar Galactica.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#42634 HelmerJ 13 år siden

Twister (42633) skrev:
Så nu skal jeg finde ud af hvilken serie jeg vil starte op på næste gang

Dollhouse
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#42635 Kruse 13 år siden

#42633: Jeg blev også selv færdig med "Battlestar Galactica"-serien her for nylig. Bestemt en fremragende serie :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#42636 HelmerJ 13 år siden

Hvis vi er ved at starte en trend går der ikke længe før jeg også er færdig.. igen
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#42637 davenport 13 år siden

He he har lige siddet og skrevet med Kinky Boot Beast, hvis nogen af jer kan huske dem? Sjovt at de er på FB, og gider at give respons. De åbnede Roskilde i 94, det var sjove tider!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#42638 the_paki_don 13 år siden

Har skrevet til 9 gymnasier vedr. lån af deres skole til brug i min kortfilm om skoleskyderier og jeg har fået blankt nej fra 2 af dem. Det tredje har sagt nej pga. praktiske forhold som, at en pedel skal være på skolen og holdet er underbemandet pga. sygdom, som er fair nok.

Men hold nu kæft, hvor er det sjovt at opleve den massive berøringsangst fra de to første gymnasier... Det her er i sig selv virkelig interessant for mig. Jeg dykker videre i skidtet! :)
Gravatar

#42639 the_paki_don 13 år siden

Endnu en afvisning!

"Jeg kan ikke stille skolen til rådighed for den slags filmprodktion." Rektor kan ikke engang stave afvisningen korrekt, fordi hun ryster så meget på hænderne af berøringsangst...

Jesus Christ, det er pinligt at være dansker! Oplysningssamfund, min bare ræv. Ja, jeg sagde ræv.
Gravatar

#42640 Collateral 13 år siden

the_paki_don (42639) skrev:
Endnu en afvisning!

"Jeg kan ikke stille skolen til rådighed for den slags filmprodktion." Rektor kan ikke engang stave afvisningen korrekt, fordi hun ryster så meget på hænderne af berøringsangst...

Jesus Christ, det er pinligt at være dansker! Oplysningssamfund, min bare ræv. Ja, jeg sagde ræv.

Hvilket område har du søgt i? Må det være i Jylland?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: