#42734, nope, selvom tanken da også strejfede mig (lidt trist at være blevet så paranoid...). Det er dog besynderligt, at hans bruger er slettet, men ingen admin har gjort det, så det må vedkommende selv have gjort efter at have fået sit spørgsmål besvaret. Spøjst.
Også i den grad. Hvad så med den nye bruger chillout (som tilfældigvis hedder Johan)?
Tak for al jeres positive respons ovenfor, jeg glæder mig sgu til al den filmsjov, vi skal have! :D (Og ja, planen er, at Z-dag fortsætter i den vestlige del af Danmark! ;))
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Er der en her, som har læst Game of Thornes-bøgerne? Er der ikke noget med, at den tredje bog bliver fortalt hovedsageligt fra Jaime Lannisters synspunkt?
Er der en her, som har læst Game of Thornes-bøgerne? Er der ikke noget med, at den tredje bog bliver fortalt hovedsageligt fra Jaime Lannisters synspunkt?
De har allesammen springende synsvinkler. Men en af dem (kan ikke huske om det er 2 eller 3) bruger en del tid på hans historie (sammen med Brienne of Tarth).
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#42741 The Insider 13 år siden
#42742 Highland Park 13 år siden
#42743 The Insider 13 år siden
#42744 Highland Park 13 år siden
Argh, jeg er også blevet paranoid...
#42745 The Insider 13 år siden
#42746 evermind 13 år siden
#42747 Batsy 13 år siden
#42748 The Insider 13 år siden
#42749 gi-jones 13 år siden
#42750 MMB 13 år siden