Gravatar

#42781 Kyllingebenet 12 år siden

Spørg ham ind til LOST!!!
Mental striptease..
Gravatar

#42782 Kruse 12 år siden

Jeg valgte i øvrigt at se første afsnit af "The West Wing". Feeeeeed Aaron Sorkin dialog, og et ret højt niveau, der lover godt for resten af serien :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#42783 The Insider 12 år siden

sååååådan dude! Vil også gerne gense hele moletjavsen engang. Er det på Netflix? Med danske undertekster? Vil gerne vise dem for kæresten, men så skal der helst være danske tekster på, og den er jo ikke udkommet på dvd herhjemme...
War. War never changes.
Gravatar

#42784 Kruse 12 år siden

The Insider (42783) skrev:
Er det på Netflix? Med danske undertekster?

Den ligger på den amerikanske Netflix(*host*unblock-us*host*), men endnu ikke på den danske desværre.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#42785 MMB 12 år siden

Ispep (42776) skrev:
Har lige taget hul på sæson 2 af Breaking Bad. Sjældent har en serie fanget mig så dybt, at minutter flyver afsted.

Told you. :D Hvor bliver anmeldelsen af? :P
Gravatar

#42786 gi-jones 12 år siden

Kruse (42782) skrev:
Jeg valgte i øvrigt at se første afsnit af "The West Wing". Feeeeeed Aaron Sorkin dialog, og et ret højt niveau, der lover godt for resten af serien :)
Godt valg. Det er en af de bedste serier overhovedet. Holder et vildt højt niveau hele vejen igennem, og formår at forny sig selv ganske grundigt undervejs. Der er ingen grund til ikke bare at fortsætte :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#42787 The Insider 12 år siden

Nogen "Metallica"-fans derude? :-) https://soundcloud.com/kcclips/hetfield-grunts
War. War never changes.
Gravatar

#42788 elwood 12 år siden

Aldrig har en gåtur nede af nogle gange været mere intens!

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#42789 Thomsen 12 år siden

Så sidder man sørme på universitetet i Lund og drikker kaffe. Her har jeg aldrig været ført. De taler mærkeligt.

Jeg er til seminar om filmmusik. Det er som forberedelse til mit speciale, der muligvis skal handle om brugen af musik i horrorfilm, og hvordan den påvirker os kontra billederne.

Jeg skulle egentligt bare have været med i dag, hvor der er åbent for alle og deltagelse af nogle af de bedste forskere på området i hele verden. Men nu er jeg lige blevet inviteret med til at deltage til den lukkede del i morgen også, hvor der skal laves praktiske eksperimenter i Lunds veludstyrede laboratorium.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#42790 elwood 12 år siden

Thomsen (42789) skrev:
deltage til den lukkede del i morgen også, hvor der skal laves praktiske eksperimenter i Lunds veludstyrede laboratorium.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: