Du må ikke have vandskræk/højdeskræk Du skal kunne springe fra 1 meter og 3 meter vippen Du skal have mulighed for at kunne komme til Helle Hallen (hvor disse test vil foregå)
Virksomheden tilbyder:
130kr i timen 1 test tager ca. 1 time, men du for løn får 4 timer
Kunne du/dine børn eller andre bekendte være interesseret i dette skal ansøgningen sendes til [email protected].
Det er VIGTIG at din vægt og højde tydeligt fremgår i din ansøgning.
Da vi modtager mange ansøgninger på vores opslag bedes evt. spørgsmål også sendes på mail. dvs. ingen tlf. kontakt TAK! Ledige stillinger: 12
Du må ikke have vandskræk/højdeskræk Du skal kunne springe fra 1 meter og 3 meter vippen Du skal have mulighed for at kunne komme til Helle Hallen (hvor disse test vil foregå)
Virksomheden tilbyder:
130kr i timen 1 test tager ca. 1 time, men du for løn får 4 timer
Kunne du/dine børn eller andre bekendte være interesseret i dette skal ansøgningen sendes til [email protected].
Det er VIGTIG at din vægt og højde tydeligt fremgår i din ansøgning.
Da vi modtager mange ansøgninger på vores opslag bedes evt. spørgsmål også sendes på mail. dvs. ingen tlf. kontakt TAK! Ledige stillinger: 12
tjoo, tror jeg sprænger fra. Let tjente penge i den grad, men har ikke mulighed for at komme til Helle hallen og der sker så meget for tiden, at det bare vil være med til at køre rundt i hele min knold. Men tusind tak for tippet ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Han har lige gjort huset forårsrent og ædt en skål nudler. Senere skal han nok drikke et par påskeøl og lave noget lækkert til aften. Men først skal han ud at tisse *brb*
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#42821 Thomsen 12 år siden
http://www.escapistmagazine.com/news/view/122843-H...
#42822 Highland Park 12 år siden
#42823 gi-jones 12 år siden
#42824 wiseguy 12 år siden
#42825 Highland Park 12 år siden
#42826 MOVIE1000 12 år siden
tjoo, tror jeg sprænger fra. Let tjente penge i den grad, men har ikke mulighed for at komme til Helle hallen og der sker så meget for tiden, at det bare vil være med til at køre rundt i hele min knold. Men tusind tak for tippet ;)
#42827 PredatorX 12 år siden
#42828 tiany 12 år siden
#42829 davenport 12 år siden
Men først skal han ud at tisse *brb*
#42830 Kisbye 12 år siden
Det kan da godt være folk vælter rundt i påskebranderter.