Gravatar

#8561 evermind 15 år siden

#8560
Yay! Can I wear my Rambo T-shirt? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8562 filmz-Bruce 15 år siden

#8561 Well hello Mister Fancypants. Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things, right now: Jack and shit... and Jack just left town.:)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8563 evermind 15 år siden

#8562
Hehe! :P

Den købte jeg i øvrigt på BD for ikke så længe siden - med theatrical-slutningen!
(som jeg klart synes er den "rigtige", næsten alene for den måske sjoveste, kontekstbaserede one-liner i hele trilogien: "Lady, I'm afraid I'm gonna have to ask you to leave the store!")
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8564 Michael Andersen 15 år siden

Jeg sidder og ser en fodboldkamp på nettet mellem Panama og Guadeloupe, som bliver spillet på en baseballbane i USA. Very weird.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#8565 Michael Andersen 15 år siden

Stornationen Guadeloupe vandt 2-1. Super kamp af vanvittig teknisk kvalitet. Der sad adskillige talentspejdere fra serie 6 på lægterne og slikkede sig om munden.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#8566 Michael Andersen 15 år siden

Næste kamp på programmet er Mexico mod Nicaragua.

Først [url= nationalmelodi[/url]

Så [url=
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#8567 Nicki52 15 år siden

Har lige læst de har planlagt en Cloverfield 3 i slutningen af 2013 og de har fundet ud af hvem der skal spille med. Så slår Cloverfield 2 op. Men der har de kun fundet instruktør, manuskriftforfatter og producer, og ingen skuespillere. Det er komplet vanvittigt.

I Cloverfield 3 der angriber en stor alien Washington, men man ved ikke hvad der sker i toeren.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#8568 MOVIE1000 15 år siden

#8567 der er ikke annonceret en Cloverfield 2 endnu

ØØØRGGARGAH er lige vågnet ved at mine forældre lige skulle have en underskrift af mig det er så iorden men da jeg skal til at sove igen har de fandme sat en spand udenfor vores terasse så når det regner tager spanden vandet fra et lille hul itaget DRYP DRYP DRYP DRYP DRYP DRYP DRYP og kan de fjerne den næææh kan de måske sætte noget i den så dryppene aftager alt larmen nææææh tænker de på at der er nogen som har sommerferie og som vil sove længe nææææh
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8569 Nicki52 15 år siden

#8568
Den er ikke ikke annoceret, det må have stået for lang tid siden i en artikel.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#8570 HonoDelLoce 15 år siden

Sidder lige og overvejer at smutte ud i EBGames (eller GameStop hedder det da vidst egentlig nu) og handle mig et stykke med Guitar Hero World Tour i eftermiddag..

Jeg har længe været overvejende modstander af det der Guitar Hero - mest fordi det jo sådan set intet i verden har at gøre med at spille guitar - men efter at have passet mine to mindste brødre i weekenden, der havde deres kopi med, må jeg s'gu overgive mig.. Det var overordentligt skægt..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: