Gravatar

#42831 davenport 12 år siden

Så er jeg ikke afk mere. (Fik lige samlet en lorteble op fra haven, hvor hunden havde haft fat i den.. Pisse lækkert!)(Eller nærmere skide lækkert..)

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#42832 dyg 12 år siden

Sidder i toget lidt nord for Vejle, endeligt tilbage i Danmark efter en halv uge på Sjælland. Jeg må nu sige, at jeg bliver mere og mere glad for København, hver gang jeg kommer der, men hvis jeg engang skulle flytte derover, så ville jeg lynhurtigt blive ruineret og fed. Der er alt for mange lækre spisesteder (var på Namnam i går, og det var rigtigt godt) og alene i Torvehallerne kunne jeg bruge halvanden formue på et kvarter..
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#42833 gi-jones 12 år siden

Jeg har sgu også gjort rent. Fandt et større lager af alkohol gemt væk i køkkenet, hvilket er underligt - min afholdenhed taget i betragtning :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#42834 wimmie 12 år siden

gi-jones (42833) skrev:
Jeg har sgu også gjort rent. Fandt et større lager af alkohol gemt væk i køkkenet, hvilket er underligt - min afholdenhed taget i betragtning :-)

Lyder som om du skal have en snak med kæresten ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#42835 gi-jones 12 år siden

Nah. Der hvor jeg fandt det kan hun ikke nå :) Men det viser sig at folk elsker at forære vin væk ved alle mulige lejligheder, og når man så ikke drikker sprøjtet hober det sig op.
Gravatar

#42836 Skeloboy 12 år siden

For første gang i flere år, har jeg ingen "huller" i filmreolerne...dvs. jeg har ikke lånt noget ud og har intet på vej...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#42837 davenport 12 år siden

Gi - jeg skal gerne aftage dit skrald...?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#42838 gi-jones 12 år siden

davenport (42837) skrev:
Gi - jeg skal gerne aftage dit skrald...?
Det er nok hurtigere bare at køre til Tyskland :-)
Gravatar

#42839 Kyllingebenet 12 år siden

Jeg er lige kommet hjem fra træning og en cykeltur på 10 km, nu sidder jeg bare og feder den, og om lidt skal jeg under bruseren med min cykel..
Mental striptease..
Gravatar

#42840 MOVIE1000 12 år siden

I denne uge har jeg haft et par ret mærkelige møder, både positivt og i den grad negativt. :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: