Jeg er lige gået i gang med det første Assassin's Creed, da jeg har 1-3 liggende og bortset fra, at man er blevet lidt bedre mht. naturlige bevægelser af tøj mv., ser spillet faktisk helt ok ud.
Det må næsten oss' være på tide, da 2'eren har ligget på min Steam-konto i noget tid, jeg fik 3'eren gratis med mit nye grafikkort og fik det første for 18 kr. for nogle uger siden, da Steam igen havde udsalg på serien. I alt, har alle tre spil kostet mig under 50 kr., det må siges at være ok.
#41 - Kewl. Jeg spillede de to første igennem for et par måneder siden. Jeg var rigtig glad for toeren, men etteren var til gengæld ret ensformig efter de første to-tre missioner.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#41 - Kewl. Jeg spillede de to første igennem for et par måneder siden. Jeg var rigtig glad for toeren, men etteren var til gengæld ret ensformig efter de første to-tre missioner.
Ok, jeg giver det en chance. Jeg er muligvis for vant til spil som StarCraft 2 og diverse FPS'er, hvor man springer direkte ind i spillet, men det tærer lidt på min tålmodighed, at den første time i spillet, måske kun har 20 min. reel spilletid.
Hvis jeg vil se film, ser jeg en film, jeg starter ikke et computerspil. :)
Men han er også den eneste der kan finde ud af det
Og dog. Selv om jeg er fan af MGS, så ville det sgu blive nogle røvkedelige film pga de mange dialoger man støder på undervejs. Men cuscenerne i MGS er i en klasse for sig.
Men Naughty Dog derimod, de kan finde ud af at lave spille-film (høhø).
#42841 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Det må næsten oss' være på tide, da 2'eren har ligget på min Steam-konto i noget tid, jeg fik 3'eren gratis med mit nye grafikkort og fik det første for 18 kr. for nogle uger siden, da Steam igen havde udsalg på serien. I alt, har alle tre spil kostet mig under 50 kr., det må siges at være ok.
#42842 Thomsen 12 år siden
#42843 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Ok, jeg giver det en chance. Jeg er muligvis for vant til spil som StarCraft 2 og diverse FPS'er, hvor man springer direkte ind i spillet, men det tærer lidt på min tålmodighed, at den første time i spillet, måske kun har 20 min. reel spilletid.
Hvis jeg vil se film, ser jeg en film, jeg starter ikke et computerspil. :)
#42844 the_paki_don 12 år siden
Hideous Kojima begs to differ! :P
#42845 tiany 12 år siden
+1
Men han er også den eneste der kan finde ud af det
#42846 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Jeg mindes ikke at have spillet et eneste af hans spil. :)
#42847 Kyllingebenet 12 år siden
Og dog. Selv om jeg er fan af MGS, så ville det sgu blive nogle røvkedelige film pga de mange dialoger man støder på undervejs. Men cuscenerne i MGS er i en klasse for sig.
Men Naughty Dog derimod, de kan finde ud af at lave spille-film (høhø).
#42848 Skeloboy 12 år siden
#42849 Thomsen 12 år siden
#42850 wimmie 12 år siden
Købe film til konen?