Gravatar

#42851 the_paki_don 12 år siden

Kyllingeben

Naughty Dogs Uncharted spil er fabelagtigt fedt fortalt. Håber det samme gør sig gældende for "The Last of Us"... :)
Gravatar

#42852 davenport 12 år siden

Har lige set W. og ser nu Fahrenheit 9/11, samtidig med at jeg laver lasagne. Så tuller rundt i køkkenet..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#42853 the_paki_don 12 år siden

Har så oplevet racisme efter virkelig, virkelig lang tid siden.

I dag på arbejde er der en familiefar med to små børn på 5-6 år,
der gerne skulle til Aalborg. Køen, han står i, går langsomt, og han
er blevet fortalt af min kollega, at ekspeditionen vil tage tid.

Alligevel står han der og bliver så træt af det og går over til mig.
Han starter med at svine min kollega til og så går min tålmodighed ikke længere.
Jeg beder ham om at smutte ud til billetautomaterne og købe sin billet.

Han kalder mig for et sort svin, hvortil jeg svarer: "Ja, jeg er jo MEGA sort!".

Så siger han, at jeg ikke hører til her og jeg siger, at han hellere bør ringe til
børneforsorgen. Jeg forklarer ikke videre, hvorfor han bør gøre det, men det er,
fordi han tydeligvis ikke bør være far, når han er så lavt et menneske.

Han spytter mig så i ansigtet og går. Jeg følger efter ham og min leder går med.
Han går nonchalant ud med sine to børn, hvoraf sønnike græder og datter ikke
forstår meget af, hvad der foregår. Jeg vil gerne politianmelde ham, men vi må
åbenbart ikke stoppe ham. Så han går ud med sine to børn, jeg har spyt på ansigtet
og så er alt jo bare fint.

Politiet har ham på overvågningen og det er det. Der er et billede af en dansk far,
der valser stille og roligt ud af Hovedbanegården og mig, der skal følge loven og i
afmagt skal se på, hvordan et usselt menneske skal vise sine børn måden at opføre
sig på, hvis man ikke får sin vilje.

Hvad gør det godt for? Havde børnene ikke været der, ville jeg have reageret meget mere
voldsomt, men hvad nytter det? De bor jo med den mand?

Skulle jeg have statueret et eksempel med ham og sagt nej med arme og ben, så der måske
kunne komme fokus på, at folk i uniformer behandles som lort, fordi de udfører deres arbejde?

Selv politimanden var overrasket over at høre, at det var en mand med to små børn på slæb,
der kunne finde på at gøre sådan noget her...

Jeg har ikke fået nogen fyldestgørelse fra lovens side. Demokratiets bagside. Havde jeg handlet ved selvtægt, ville jeg nok få en større straf end ham...

Nu skal jeg anmelde det til politiet i morgen... Sikken et tidsspilde.
Gravatar

#42854 Skeloboy 12 år siden

wimmie (42850) skrev:
Købe film til konen?

Nejnej, konen er utilfreds ;)

Det går i princippet ud på, at hvis du ligger ekstra penge i husholdningsbudgettet, så får du flere point, fordi konen er gladere...men du får så færre point for din samling.

the_paki_don (42853) skrev:
Har så oplevet racisme efter virkelig, virkelig lang tid siden

Fucking nederen. Du har vel altid lov til at lave en civil anholdelse?
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#42855 wimmie 12 år siden

the_paki_don (42853) skrev:
Har så oplevet racisme efter virkelig, virkelig lang tid siden.

I dag på arbejde er der en familiefar med to små børn på 5-6 år,
der gerne skulle til Aalborg. Køen, han står i, går langsomt, og han
er blevet fortalt af min kollega, at ekspeditionen vil tage tid.

Alligevel står han der og bliver så træt af det og går over til mig.
Han starter med at svine min kollega til og så går min tålmodighed ikke længere.
Jeg beder ham om at smutte ud til billetautomaterne og købe sin billet.

Han kalder mig for et sort svin, hvortil jeg svarer: "Ja, jeg er jo MEGA sort!".

Så siger han, at jeg ikke hører til her og jeg siger, at han hellere bør ringe til
børneforsorgen. Jeg forklarer ikke videre, hvorfor han bør gøre det, men det er,
fordi han tydeligvis ikke bør være far, når han er så lavt et menneske.

Han spytter mig så i ansigtet og går. Jeg følger efter ham og min leder går med.
Han går nonchalant ud med sine to børn, hvoraf sønnike græder og datter ikke
forstår meget af, hvad der foregår. Jeg vil gerne politianmelde ham, men vi må
åbenbart ikke stoppe ham. Så han går ud med sine to børn, jeg har spyt på ansigtet
og så er alt jo bare fint.

Politiet har ham på overvågningen og det er det. Der er et billede af en dansk far,
der valser stille og roligt ud af Hovedbanegården og mig, der skal følge loven og i
afmagt skal se på, hvordan et usselt menneske skal vise sine børn måden at opføre
sig på, hvis man ikke får sin vilje.

Hvad gør det godt for? Havde børnene ikke været der, ville jeg have reageret meget mere
voldsomt, men hvad nytter det? De bor jo med den mand?

Skulle jeg have statueret et eksempel med ham og sagt nej med arme og ben, så der måske
kunne komme fokus på, at folk i uniformer behandles som lort, fordi de udfører deres arbejde?

Selv politimanden var overrasket over at høre, at det var en mand med to små børn på slæb,
der kunne finde på at gøre sådan noget her...

Jeg har ikke fået nogen fyldestgørelse fra lovens side. Demokratiets bagside. Havde jeg handlet ved selvtægt, ville jeg nok få en større straf end ham...

Nu skal jeg anmelde det til politiet i morgen... Sikken et tidsspilde.

Hvor er det bare usselt!
Tænk at der er folk der opfører sig sådan...og så foran sine børn (stakkels børn) :(

Hvis der er vidner til din fordel, så synes jeg bestemt du skal anmelde ham, sådan noget er bare ikke ok!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#42856 the_paki_don 12 år siden

Jeg har engang haft kendskab til civil anholdelse, men kan ikke huske reglerne for det.
Har altid været bange for at dumme mig a la "21 Jump Street". :P

Jeg har ikke hans oplysninger. Jeg ved ikke noget ift., hvem han er, så politiet får aldrig fat i ham.

Men det er vel altid godt at anmelde det, så der kan sættes fokus på problemet. Ville bare være rart at få ham til sutte lovens gren til roden. Men det sker nok ikke. :)
Gravatar

#42857 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Jeg sidder og undrer mig over hvorfor det ikke er interessant for filmz, at en populær serie, Veronica Mars, bliver til en film pga. Kickstarter. Min nyhed blev slettet og nu kan jeg se, at en anden indsendt nyhed er blevet slettet, efter at have stået i kø i over en uge.

Nå, anyways - jer der har interesse: http://www.kickstarter.com/projects/559914737/the-...

De nåede deres mål på 2 millioner dollars indenfor få timer, nærmer sig 4 millioner dollars og har endnu ikke åbnet for donationer udenfor USA og Canada, men arbejder på det. Der er stadig 18 dage tilbage.

Størstedelen af det originale cast er med igen og kender man ikke serien, kan man se den på Netflix. Den kan varmt anbefales, jeg er i gang med tredje gennemsyn nu. :)

@the_paki_don - det lyder sgu ret fucked up. :(
Gravatar

#42858 The Insider 12 år siden

#42853, fy for SATAN i helvede! Bliver helt sindssygt arrig af at læse om det røvhul. Håber, at han under alle omstændigheder bliver fundet - ellers må I printe hans overvågningsbillede ud og hænge det op overalt på hovedbanegården sammen med ordene: "EFTERLYST: KIDNAPPER AF TO SMÅ BØRN!"
War. War never changes.
Gravatar

#42859 Thomsen 12 år siden

#53 - Hold da kæft en idiot! Jeg har selv været i et serviceerhverv og ved, hvor dårligt såkaldt helt almindelige danskere kan finde på at opføre sig, når de ikke får deres vilje. Men han trumfer den godt nok med at smide race-kortet. Sådan en nar!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#42860 wimmie 12 år siden

The Insider (42858) skrev:
#42853, fy for SATAN i helvede! Bliver helt sindssygt arrig af at læse om det røvhul. Håber, at han under alle omstændigheder bliver fundet - ellers må I printe hans overvågningsbillede ud og hænge det op overalt på hovedbanegården sammen med ordene: "EFTERLYST: KIDNAPPER AF TO SMÅ BØRN!"

Haha, kunne været godt :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: