Black Sabbath kommer til KBH den 26. november. Det kunne man godt overveje, men tvivler lidt på Ozzys evner som forsanger. Så dem på Roskilde Festival i 2005, og det var en ret fed oplevelse - men tror ikke helt på, at manden kan længere.
Dog, så længe Tony Iommi er med, så kan det ikke gå helt galt!
Sidder på kontoret og smågnækker over små elementer fra gårsdagens Eddie Izzard show. Fantastisk at få lov til (at betale 700kr for) at opleve ham live.
Showet var måske ikke Izzards bedste, men jeg var rigtig godt underholdt hele vejen igennem, og har stadigvæk lidt ondt i kinderne af at grine.
Det lod til, at ca. alle danske stand-up'ere var til stede (jeg kender personligt max 2 danske stand up'ere, men mine venner kender de fleste, og de blev ved med at nævne navne).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Det gad jeg fandeme godt, Izzard er uden tvivl den der rammer mig mest inden for standup, selv på sin dårligste dag er han sjove end alle de andre til sammen
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Jeg var nede på kun at mangle at se ca. 5 af mine egne film! Men nu mangler jeg at se 39...er vist kommet til at købe lidt rigelig på det sidste ;)
Mangler følgende:
En masse Ingmar Bergman A Lesson in Love After the Rehearsal All These Women Devil's Eye, The Magician, The Music in Darkness Prison Rite, The Smiles of a Summer Night Summer Interlude Summer with Monika Waiting Women
En del Spike Lee School Daze She Hates Me Bamboozled Crooklyn Malcolm X Mo' Better Blues She's Gotta Have It
Lidt af hhv. Elia Kazan og Sally Potter: Splendor In The Grass Viva Zapata! Wild River
Ginger & Rosa Gold Diggers, The Tango Lessons, The
Samt lidt Kung Fu og Sci-Fi og Tracy/Hepburn Drunken Master Shogun's Samurai The 5 Deadly Venoms
Westworld Logan's Run Silent Runnings
Pat & Mike Woman of the Year Keeper of the Flame
og det løse Avengers, The Gunfight at the O.K. Corral Lights in the Dusk Nostalghia X-Men: First Class
Spøjst! Jeg købte en brugt bil i slutningen af marts, da den offentlige trafik og tvillingebarnevogne ikke går særlig godt i spænd.
I dag er der så en betjent fra Fyns Politi som ringer til mig. Han starter med at sige, at det ikke er alvorligt, og spørger derefter om hvad farve min bil har, hvornår jeg købte den, hvad ejeren hed og om det var ham selv jeg handlede med?
Han fortæller at bilen i starten af marts var indblandet i et trafikuheld, hvor der, hvis jeg forstod betjenten rigtig, var et sidespejl, som var blevet påkørt, og at der ikke burde være sket skade på min bil.
Inden betjenten lægger på, siger han, at jeg kan gå ind og underskrive rapporten, men at det ikke er nødvendigt. Han snakker dog ikke noget om hvor jeg skal finde den pågældende rapport.
Nu sidder jeg og spekulerer på hvad der helt præcist er sket ved den færdselsulykke? Hvorfor at de først ringer til mig nu, hvis ulykken skete i starten af marts, og hvorfor de i det hele taget ringer til mig? Jeg vil tro, at modparten først har anmeldt det efter den dato, hvor jeg købte bilen, da jeg forinden havde ringet og sikret mig, at den ikke var stjålet. Hvis bilen var blevet anmeldt på det tidspunkt, burde det vel stå i politiets arkiver?
Tænker om ham som ejede bilen mon flygtede fra stedet, og prøvede at tørre skylden af på mig, han havde nemlig meget travlt med at bilen skulle omregistreres omgående, da vi havde indgået handlen, og det er til trods for, at man har to eller tre uger til at få sin bil omregistreret.
Er i gang med The Avengers nu, og så skulle jeg lige se, hvad der havde været af film før...og det er jo egentlig ret meget...og så kan jeg også se, at der under "Followed By" står ikke mindre end 6 film, der får premiere fra 2013-2015(Iron Man 3, The Avengers 2, Thor: The Dark World, Captain America: The Winter Soldier, Guardians of the Galaxy og The Ant-Man) samt Nick Fury, der er uden dato...
Ken Loachs om Margaret Thatchers død: "Mass Unemployment, factory closures, communities destroyed – this is her legacy. She was a fighter and her enemy was the British working class. Her victories were aided by the politically corrupt leaders of the Labour Party and of many Trades Unions. It is because of policies begun by her that we are in this mess today.
Other prime ministers have followed her path, notably Tony Blair. She was the organ grinder, he was the monkey.
Remember she called Mandela a terrorist and took tea with the torturer and murderer Pinochet.
How should we honour her? Let’s privatise her funeral. Put it out to competitive tender and accept the cheapest bid. It’s what she would have wanted."
Ken Loachs [url=]dokumentar "Which Side Are You On"[/url], om minearbejderstrejken i 1984, ligger på Youtube. I den fortæller Minearbejderne deres historie ved hjælp af sang og poesi.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
#42951 Kisbye 12 år siden
Nu har jeg ikke selv afprøvet det, men kunne du ikke bare bruge Windows XP Mode?
#42952 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Nope, jeg har Windows 7 Home Premium og der virker det ikke. :)
#42953 Skeloboy 12 år siden
Dog, så længe Tony Iommi er med, så kan det ikke gå helt galt!
#42954 dyg 12 år siden
Showet var måske ikke Izzards bedste, men jeg var rigtig godt underholdt hele vejen igennem, og har stadigvæk lidt ondt i kinderne af at grine.
Det lod til, at ca. alle danske stand-up'ere var til stede (jeg kender personligt max 2 danske stand up'ere, men mine venner kender de fleste, og de blev ved med at nævne navne).
#42955 HelmerJ 12 år siden
#42956 Skeloboy 12 år siden
Mangler følgende:
En masse Ingmar Bergman
A Lesson in Love
After the Rehearsal
All These Women
Devil's Eye, The
Magician, The
Music in Darkness
Prison
Rite, The
Smiles of a Summer Night
Summer Interlude
Summer with Monika
Waiting Women
En del Spike Lee
School Daze
She Hates Me
Bamboozled
Crooklyn
Malcolm X
Mo' Better Blues
She's Gotta Have It
Lidt af hhv. Elia Kazan og Sally Potter:
Splendor In The Grass
Viva Zapata!
Wild River
Ginger & Rosa
Gold Diggers, The
Tango Lessons, The
Samt lidt Kung Fu og Sci-Fi og Tracy/Hepburn
Drunken Master
Shogun's Samurai
The 5 Deadly Venoms
Westworld
Logan's Run
Silent Runnings
Pat & Mike
Woman of the Year
Keeper of the Flame
og det løse
Avengers, The
Gunfight at the O.K. Corral
Lights in the Dusk
Nostalghia
X-Men: First Class
og ja...jeg har får lidt at lave lige nu ;)
#42957 Verbal 12 år siden
I dag er der så en betjent fra Fyns Politi som ringer til mig. Han starter med at sige, at det ikke er alvorligt, og spørger derefter om hvad farve min bil har, hvornår jeg købte den, hvad ejeren hed og om det var ham selv jeg handlede med?
Han fortæller at bilen i starten af marts var indblandet i et trafikuheld, hvor der, hvis jeg forstod betjenten rigtig, var et sidespejl, som var blevet påkørt, og at der ikke burde være sket skade på min bil.
Inden betjenten lægger på, siger han, at jeg kan gå ind og underskrive rapporten, men at det ikke er nødvendigt. Han snakker dog ikke noget om hvor jeg skal finde den pågældende rapport.
Nu sidder jeg og spekulerer på hvad der helt præcist er sket ved den færdselsulykke? Hvorfor at de først ringer til mig nu, hvis ulykken skete i starten af marts, og hvorfor de i det hele taget ringer til mig? Jeg vil tro, at modparten først har anmeldt det efter den dato, hvor jeg købte bilen, da jeg forinden havde ringet og sikret mig, at den ikke var stjålet. Hvis bilen var blevet anmeldt på det tidspunkt, burde det vel stå i politiets arkiver?
Tænker om ham som ejede bilen mon flygtede fra stedet, og prøvede at tørre skylden af på mig, han havde nemlig meget travlt med at bilen skulle omregistreres omgående, da vi havde indgået handlen, og det er til trods for, at man har to eller tre uger til at få sin bil omregistreret.
Underligt!
#42958 Thomsen 12 år siden
#42959 Skeloboy 12 år siden
Er det ikke fuldstændig overkill?
#42960 Kisbye 12 år siden
"Mass Unemployment, factory closures, communities destroyed – this is her legacy. She was a fighter and her enemy was the British working class. Her victories were aided by the politically corrupt leaders of the Labour Party and of many Trades Unions. It is because of policies begun by her that we are in this mess today.
Other prime ministers have followed her path, notably Tony Blair. She was the organ grinder, he was the monkey.
Remember she called Mandela a terrorist and took tea with the torturer and murderer Pinochet.
How should we honour her? Let’s privatise her funeral. Put it out to competitive tender and accept the cheapest bid. It’s what she would have wanted."
Ken Loachs [url=]dokumentar "Which Side Are You On"[/url], om minearbejderstrejken i 1984, ligger på Youtube. I den fortæller Minearbejderne deres historie ved hjælp af sang og poesi.