Gravatar

#8581 HonoDelLoce 15 år siden

Det er hermed bestemt at jeg køber mig Guitar Hero World Tour i eftermiddag ! Det var dét spil, som brødrende havde med (og den dertilhørende guitar) - og jeg synes den var ualmindeligt overraskende god - præcis og med nemme taster .. Så hvis den alligevel ranker bedst, så er det da den det skal være :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8582 Bony 15 år siden

#8579 - DO IT!!! :)

DC-udgaven, er det forresten den udgave som også havde "Tales of the black freighter"-delen med eller er det en helt anden udgave? Jeg mener, hvilken udgave er den mest pimpede overhovedet? Must-have-noow..!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#8583 Corgan 15 år siden

Bony (8582) skrev:
#8579 - DO IT!!! :)

DC-udgaven, er det forresten den udgave som også havde "Tales of the black freighter"-delen med eller er det en helt anden udgave? Jeg mener, hvilken udgave er den mest pimpede overhovedet? Must-have-noow..!


Det er ikke udgaven med "Tales of the...". Den kommer vist til jul som Ultimate Edition. Zack Snyder siger dog at DC udgaven er hans favorit og at UE ikke vil have alle de lækre ekstra features som DC har.
Gravatar

#8584 Bony 15 år siden

#8583 - Ah ja, det var Ultimate Edition udgaven hed. Jeg tror jeg snupper DC-udgaven og så TOTBF ved siden af. Tak for info. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#8585 evermind 15 år siden

Jeg var lige nede i byen og købe læssevis af kattemad til ferien (nej, ikke til mig selv, men kræet, der bliver passet herhjemme imens), derfor svarer jeg først nu.

Jamen, jeg vil ikke forsværge, at jeg ender med at bestille Black Freighter-udgaven også eller ønske mig den i julegave. :$ Det eneste ekstra, den angiveligt skulle indeholde, er ifølge Snyder selv et ekslusivt kommentarspor. Han kunne heller ikke sige, hvorvidt der blev nogen særlig indpakning. På det tyske Amazon kan man i øvrigt bestille BD'en med Rorschachs hoved som omslag.

Først og fremmest prioriterer jeg dog den lækre omgang ugleskib, både i indpakning og extras, og glæder mig umådelig til at se 28 min. mere af denne film. :)

Jeg kommer nok heller ikke uden om stand alone-BD'en med Tales of the Black Freighter og Under the Hood. Jeg har set begge fornylig, og hvor Tales of the Black Freighter i sig selv er en underholdende, grum piratfortælling, leverer Under the Hood-mockumentary'en baggrundsviden baseret på bl.a. tegneseriens bilag i form af interviews med bl.a. Hollis Mason, Sally Jupiter og Moloch. Klippene skal forestille at være fra '75, altså 10 år før selve handlingen, men de fleste medvirkende syner ikke umiddelbart 10 år yngre i forhold til, hvordan jeg husker dem fra filmen - lige med undtagelse af Sally (hvor Carla Gugino faktisk gør sig bedre i dokumentaren, end jeg umiddelbart husker hendes præstation fra filmen). Men Under the Hood er underholdende, lægger sig fint op af Watchmen og kan ikke undgå at varme, hvis man kan lide figurerne, filmen og tegneserien. Og så er det fedt, at Zack Snyder lige gider gøre den dér ekstra ting ...

Forresten så jeg Watchmen tre gange i biografen, og det var en stor oplevelse hver gang. Mine mindre forbehold efter første gennemsyn ændrede sig, da jeg så den 2. gang og snakkede den igennem med en ven, som også havde læst tegneserien. Bl.a. så jeg nye ting i slutningen, som 2. gang syntes mere vellykket. Jeg tror heller ikke, jeg tænkte så meget over f.eks. Dr. Strangelove-referencerne første gang, jeg så den, hvor den komisk langnæsede Nixon sidder i samråd med sine generaler og opvejer fordelene og ulemperne ved at trykke på knappen.

Jeg forstår, hvorfor filmen kan virke bizar og ujævn på mange. Trods dens noget lunkne modtagelse, har den dog givet mig en oplevelse, som er blevet siddende lige siden, og selv om jeg måske umiddelbart kunne gå ind og finde flere kritikpunkter og ujævnheder end hos f.eks. The Dark Knight, har Watchmen på mystisk vis rumsteret endnu mere i mig, siden jeg så det. Den gør det endnu ... Jeg vil eje den!!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8586 Bony 15 år siden

#8585 - Ja, jeg så den jo aldrig i biografen, så jeg har den stadig til gode. Jeg ventede dog helt bevidst på BD'en. Derfor ser jeg også frem til synet med største forventning. :)

Kommentarspor har aldrig været en favorit feature, så for mit vedkommende er der ikke meget at 'vinde' ved den udgivelse. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#8587 evermind 15 år siden

#8586
Nah, det kan sgu også være, det er overkill fra min side. Jeg har ikke engang samlet alle figurerne endnu. ;)

Jeg håber, du vil kunne lide den og være i stand til at abstrahere fra den Baywatch-mode, der sætter ind i visse af actionscenerne. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8588 Bony 15 år siden

#8587 - Slowmotion kan jeg lige gå med til. Men hvis Pamela Anderson pludselig kommer løbende i rød badedragt, så tror jeg at jeg slukker. Hvis det havde været for nogen år siden, kunne det da godt være. Men ikke nu. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#8589 evermind 15 år siden

#8588
[Rorschach-stemme]Pamela Anderson's afraid of me. I've seen her true face ... In the tabloids. No makeup or anything ... Seriously not all that. No need to investigate further.[/Rorschach-stemme]
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8590 Bony 15 år siden

#8589 - Hahaha.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: