Gravatar

#42961 HelmerJ 12 år siden

Måske det er at skyde over mål, men manglede noget at lave så er gået igang med at læse Introduktion til M-teori
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#42962 davenport 12 år siden

Den nye Hawking?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#42963 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Jeg sidder lige og lurer lidt på om jeg skal ta' mig sammen og købe en ny BD-afspiller. Jeg er ikke helt tilfreds med min nuværende mht. dvd og min OPPO dvd-afspiller har også set bedre dage.

En Denon-afspiller ser fristende ud, må jeg sige.
Gravatar

#42964 misuma 12 år siden

Jeg har kæresten på nakken!

Jeg går meget op i, at der ikke skal gøres forskel på ungerne, så hun finder følgende hyklerisk:

Vores datter startede med en mobil med trykknapper (for et par år siden vel at mærke, har siden fået opgraderet til smartfone). Nu mener hun, at sønnike også skal starte med en mobil med trykknapper.

Bare fordi datteren startede med en væltepeter, behøver den næste vel ikke?!

(Et argument som iøvrigt ikke faldt i kærestens smag, høhø)
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#42965 davenport 12 år siden

Du er jo manden.. Så er det da dig der bestemmer..

(Prøv at bruge det argument!)
Gravatar

#42966 misuma 12 år siden

davenport (42965) skrev:
Du er jo manden.. Så er det da dig der bestemmer..

(Prøv at bruge det argument!)

Sjovt, men desværre usandt. Jeg er tøsen herhjemme...pis.
Gravatar

#42967 Kruse 12 år siden

#42964: Hvor mange års forskel er der i mellem de to? Smartphones er trods alt både blevet billigere og mere udbredte i løbet af de seneste år, så det virker måske ikke helt logisk at vælge hans mobil udfra hvad der var mere fornuftigt for et par år siden.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#42968 misuma 12 år siden

Jeg tror hun har startede med den for ca to år siden. Nu har hun så min gamle iPhone 3, og det lykkedes mig at købe endnu en 3'er forleden til næsten ingen penge som sønnike ku' få på sin føs'dag den 16. April.

Jeg jubler, hun mugger...
Gravatar

#42969 davenport 12 år siden

\O/

.. Træls når en forsker i fjernsynet, siger "Medicin til syge mennesker".. I modsætning til alt det medicin til raske mennesker, vi producerer i tonsvis hvert år..
Gravatar

#42970 HonoDelLoce 12 år siden

davenport (42969) skrev:
\O/

.. Træls når en forsker i fjernsynet, siger "Medicin til syge mennesker".. I modsætning til alt det medicin til raske mennesker, vi producerer i tonsvis hvert år..

Nu skal det ikke blive den store debat, men der bliver givet (og produceret) masser af medicin til mennesker, der er raske :)

At jeg godt forstår din joke er så en anden side af sagen ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: