Går og glæder mig til i aften. Kæresten og jeg har inviteret en fælles ven på stegt flæsk og persillesovs (og øl og snaps) som forsinket fødselsdagsgave til ham. Det skal blive godt! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Sidder og drikker øl og hører mædl for mig selv...mens jeg sms'er med en kammerat, der gør det samme på vej i toget her over ;)
Stødte lige på det her i et youtube-kommentar, og omend det er hamrende banalt, så er det ikke helt dumt skrevet:
"There is no such thing like "Best bands". It's art, you can't put an objective view of art, because you may feel it in a way someone may not. There is no best, just favorites."
#42971 HelmerJ 12 år siden
Det slår ikke dengang TV2 News havde undersøgt hvor mange i Danmark der har diabetes. De nåede frem til xxx antal SMITTEDE.. Good times
#42972 MOVIE1000 12 år siden
DOH
Hvorfor samler de så ikke "OS" der er smittede, så jeg ikke smitter andre.
#42973 Skeloboy 12 år siden
Skal til Vader, Horned Almighty + det løse i aften, og skal jo lige varme lidt op...
#42974 Thomsen 12 år siden
#42975 Skeloboy 12 år siden
Stødte lige på det her i et youtube-kommentar, og omend det er hamrende banalt, så er det ikke helt dumt skrevet:
"There is no such thing like "Best bands". It's art, you can't put an objective view of art, because you may feel it in a way someone may not. There is no best, just favorites."
Og det samme kan jo siges om film og andet kunst.
#42976 BN 12 år siden
#42977 Ericmase 12 år siden
#42978 wimmie 12 år siden
Nej ;)
#42979 gi-jones 12 år siden
#42980 Kruse 12 år siden
Nej, faktisk ikke :)