Gravatar

#42981 Ericmase 12 år siden

wimmie (42978) skrev:
Nej ;)

gi-jones (42979) skrev:
Næ...

Kruse (42980) skrev:
Nej, faktisk ikke :)

Nej, sikkert ikke, men lidt morsom er den da :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#42982 davenport 12 år siden

Er ved at få styr på huset. Vi tager til Cypern søndag nat, og jeg skal bare ha tjek på sagerne!
Kæft hvor bliver det godt at komme væk fra min trivielle dagligdag, og bare æde og drikke hele dagen.
Nu skal der bare pakkes ned, så er jeg sgu klar!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#42983 Batsy 12 år siden

Ericmase (42981) skrev:
Nej, sikkert ikke, men lidt morsom er den da :)

+1
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#42984 Slettet Bruger [2193683797] 12 år siden

Har lige haft en halv time hvor jeg har rystet over hele kroppen og det har flimret for øjnene, men nu er det da heldigvis blevet bedre og jeg ryster blot en lille smule.

Det hjalp at være en tur under den kolde hane.

En lidt skræmmende oplevelse.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#42985 davenport 12 år siden

Sukkersyge?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#42986 Slettet Bruger [2193683797] 12 år siden

Nej, jeg ved godt at det kan lyde som sådan noget. Men lad os bare sige at jeg kom til skade og at jeg har svært ved at tackle sådan noget. Hospitaler kan have samme indvirken på mig.

Jeg skulle engang have en simpel operation i foden og troede bogstavelig talt at jeg skulle dø, sådan føltes det i hvert fald.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#42987 Skeloboy 12 år siden

Har nu set de første 8 episoder af Buffy S7, og jeg er indtil videre ikke enig med den hårde medfart, den har fået...og jeg ved, at de sidste par episoder også er ret fede, så jeg tænker lidt, at der snart må komme noget ret ringe her i midten...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#42988 Kruse 12 år siden

Jeg troede at jeg nu her skulle have været igang med "Game of Thrones", da jeg d. 22/03 bestilte 1. sæson på Blu-Ray hos CDON, da den var på tilbud til 149 kr., men efter at den blev afsendt d. 25/03 er den tilsyneladende blevet væk i posten. Efter en korrespondance, har de nu skrevet at jeg får pengene tilbage. De skriver også, at hvis jeg stadig er interesseret i ordren, så skal jeg bestille den fra ny. Men problemet er nu, at den ikke længere er på tilbud, og er tilbage til deres normalpris på 199 kr., hvilket er en smule dyrere end da jeg oprindelige bestilte.

Kan jeg kræve at de sælger den til mig til den tilbudspris, som jeg oprindeligt bestilte produktet til, eller er det at strække den?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#42989 the_paki_don 12 år siden

DEMAND!!! NAUW!!!
Gravatar

#42990 HonoDelLoce 12 år siden

Afslutningen på første sæson af Homeland gik desværre i den retning, som jeg havde frygtet, så anden sæson er "aflyst" - i hvert fald indtil videre.

Gik i stedet i gang med Justified for nogle dage siden, og er kommet seks afsnit ind i anden sæson. Hold da op, hvor er det godt ! En af de bedste nyere serier jeg har set og en af de der serier, hvor jeg har umådeligt svært ved ikke at sætte et nyt afsnit på så snart rulleteksterne begynder.

Læste, at Boyd-karakteren oprindeligt kun skulle have været med i pilot-afsnittet, men jeg forstår så udemærket, at de, efter screenings, valgte at skrive ham ind som en "regular". Han er, næst efter Olyphant, klart det bedste den serie har at byde på (indtil videre i hvert fald ;) ).
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: