Gravatar

#42991 elwood 12 år siden

Er hel enig Walton Goggins er eminent i den rolle, godt og se ham igen brillere efter hans rolle i The Shield, og hans udvikling gennem serien er også ganske intressant.

Og ja Olyphant han brænder bare igennem i hver scene, og bære den hat med stil. Og dialogen som er skrevet til serien simpelthen noget af det bedste i lang tid.

Og nu du er i gang med 2. sæson damm den der Redneck family sikke et cast, jeg "hader" hver og en af dem på, hver deres måde :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#42992 HonoDelLoce 12 år siden

Når du siger Redneck-familie, så tænker du på politibetjenten, moren, nørden fra Lost og hasheren, ikke ? :P

Og ja, Olyphant beviser her, at han er genialt med det rette materiale :)

Er selv ret spændt på at se, hvor Boyd-karakteren bliver taget hen. Tvetydigheden omkring hans "omvendelse" i sæson 1 var genialt skrevet, og indtil videre er hans tvivl omkring sin tro og hvad han skal ret interessant.

Jeg glæder mig allerede til i morgen (der bliver desværre ikke tid til flere afsnit før da :( ) ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#42993 elwood 12 år siden

Hehe jo jeg betegner dem som redneck eller hill billy's eller hvad man nu kalder dem :)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#42994 Hr. Nielsen 12 år siden

Skriver bryllupstale og tager pauser på Filmz, mens inspirationen finder mig (eller jeg den:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#42995 BN 12 år siden

Vakse Viggo (42994) skrev:
Skriver bryllupstale

hej Viggo.

Hvad med den her intro:

"Future wife of mine,

I see in your eyes the same fear that would take the heart of me.

A day may come when the courage of mine fails,

when I forsake our love

and break all bonds between us,

but it is not this day.

An hour of lovers and betrayed trust,

when the age of men comes crashing down,

but it is not this day!

This day I marry you!!

By all that I hold dear on this good Earth,

I bid myself stand!!!"

... På den anden side set ... Naaaaah, find hellere på noget andet!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#42996 Hr. Nielsen 12 år siden

#42995 Tosse:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#42997 HonoDelLoce 12 år siden

Var i øvrigt til barnedåb tidligere i dag, hvor en ret sjov samtale fandt sted et par meter fra mig. Her kommer lige et kort uddrag af en af de uomtvisteligt mest akavede samtaler, jeg længe kan huske at have overhørt.

A: Det var nu en smuk tale, præsten holdt til barnedåben. Er det også ham, i har valgt, når i skal holde barnedåb?
B: Nej, jeg synes simpelthen, at han er så forfærdelig. Langtrukken og røvkedelig og så skal han altid snakke om døden - det gider jeg virkelig ikke.
A: Det er måske rigtigt nok...
C: Har i egentlig planlagt, hvornår i skal holde jeres barnedåb?
B: Ja, det bliver (kan ikke huske præcis dato, engang i august).
A: Det var da sent. Det kan da ikke vare mange dage, før du skal føde?
B: Tjo, jeg har først termin om 9 uger...
A: Men... Du er jo så stor...

Sådan forsatte de bare derud af med A, der absolut ingen situationsfornemmelse have, B, der tydeligvis bare gerne ville hen og have noget mere kaffe og C, der prøvede at få et ord indført engang imellem :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#42998 Skeloboy 12 år siden

HonoDelLoce (42997) skrev:
Var i øvrigt til barnedåb tidligere i dag,

Har lige været til navngivningsfest i dag :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#42999 HonoDelLoce 12 år siden

Skeloboy (42998) skrev:
Har lige været til navngivningsfest i dag :)

Så slap du i det mindste for turen i kirke ;)
Gravatar

#43000 davenport 12 år siden

Så er bilen pakket med kufferter og familien lagt i seng. Vi skal op kl. 3 og være i Billund kl. 5.
Efter fem timer i fly, skal jeg spise og drikke gratis, så Cypern skal låne endnu flere penge!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: