Gravatar

#43031 Wangsgaard 12 år siden

Drebble (43026) skrev:
Jeg har selv helt valgt at droppe Unblock US og kun bruge den danske Netflix. Det blev lidt for uoverskueligt at holde øje med hvilke serier, jeg fulgte på hvilken udgave af Netflix og konstant skift af DNS osv. :)

Jeg er ret tilfreds med deres udvalg og hopper nok på HBO, når de har fået lidt mere styr på deres forretning.

Nu har jeg ikke leget så meget med da jeg er midt i speciale skrivning. Men jeg har forstået det fra andre herinde at man sagtens kunne se det danske indhold mens man brugte US netflix også uden at skifte DNS ? Kan godt være det ender med at være for besværligt men det må tiden vise :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#43032 Kisbye 12 år siden

Herrguth (43027) skrev:
#43026 Er det besværtligt at skifte fra det ene Netflix til andet? Nu ved jeg ikke hvad DNS er, men er det noget der er besværligt og uoverskueligt at skifte?

Nej, det er meget nemt. Du går ind på unblock us og vælger land i deres region picker. Du behøver ændre nogle indstillinger på enhederne. Det tager sekunder.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#43033 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Herrguth (43027) skrev:

#43026 Er det besværtligt at skifte fra det ene Netflix til andet? Nu ved jeg ikke hvad DNS er, men er det noget der er besværligt og uoverskueligt at skifte?

Nej, det er forholdsvis nemt, især på PC, da de har et lille værktøj til formålet. :)

Det er mere bare, at jeg ikke gider at skifte konstant, mere dovenskab end noget andet, og selvfølgelig fordi, det er lidt uoverskueligt at holde styr på det hele. Det kan sikkert løses på en enkelt måde, men tja, jeg er helt ok tilfreds med den danske udgave.

Jeg savner sådan set kun serien "Lost Girl" fra Netflix US, da den desværre ikke er kommet til Danmark.
Gravatar

#43034 gi-jones 12 år siden

MOVIE1000 (43030) skrev:
Indtil videre er det bare en praktik på 2 uger for at s eom skolen er noget for mig, CSV- Esbjerg i C klassen. Vi er ikke så mange idag, ialt 2 lærer og 3 elever.
Hvad er CSV for noget?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#43035 Skeloboy 12 år siden

gi-jones (43034) skrev:
Hvad er CSV for noget?

Comma Separated Values!
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#43036 Wangsgaard 12 år siden

Skeloboy (43035) skrev:
Comma Separated Values!

Haha Det har jeg rodet meget med til mit speciale :P
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#43037 Thomsen 12 år siden

Hm.

Cinemateket kører jo en serie med klassisk Universal horror i denne måned, men har lige fået at vide, at Dracula forleden blev vist fra blu-ray og ikke 35mm som lovet på hjemmesiden.

Samme kilde påstår, at det faktisk kun er to af filmene, Creature From the Black Lagoon og House of Frankenstein, der bliver vist fra 35mm - resten vil blive vist fra blu-ray. Jeg håber godt nok ikke, det er sandt. Jeg har virkelig glædet mig til at se dem på 35. :-(
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#43038 Thomsen 12 år siden

Herrguth (43027) skrev:

Nej, det er vildt nemt!

Når man først har sat sin afspiller op (*), så skifter man blot ved at gå ind på Unblocks hjemmeside med sin computer eller tablet og vælge, hvilket land ens Netflix-app skal tilgå. Det gør man på en simpel rullefane.

* Man skal kun sætte sit apparat op én gang for alle. Det gøres ved at indtaste de DNS-adresser, man får fra Unblock. Det lyder mere langhåret, end det er, og der er nemme guides til, hvordan og hvor det helt præcist gøres, på deres hjemmeside for de fleste populære apparater.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#43039 the_paki_don 12 år siden

Siden min verdensrejse sluttede har jeg været på en diæt, hvor jeg har skåret slik, chokolade, hvidt brød, sodavand, kiks, kager, meget junk food og chips væk.

Jeg spiser dog stadigvæk hvide ris og meget meget sjældent snupper jeg lidt sodavand (har drukket ca. 2 liter i en periode på 3 måneder, som jeg synes, er godt klaret, når jeg plejer at have en halv liter sodavand med i biffen, som jeg dog har udskiftet med vand).

Hver gang jeg ser en skål med chips føler jeg mig som Aragorn, når Ringen taler til ham.

Jeg træner også mere og jeg kan mærke resultater. Jeg har et kondital på 63,5 lige pt. og skyder efter at nå højere.

Jeg skal starte Fitness Worlds 8-ugers BikeFit udfordring og håber, at det kan give mig den six-pack jeg længe har ønsket at få, men ikke har arbejdet på at få. :)

Jeg føler mig generelt meget godt tilpas og jeg hader, hader, hader udtrykket "Wellness", men jeg må sgu indrømme... Well... I feel pretty well! :D

Jeg lavede en planke øvelse for et par dage siden, hvor jeg nåede op på 5 og et halvt minut. Så mangler jeg kun 1 time og 15 minutter for at slå verdensrekorden... Suk.
Gravatar

#43040 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Haha, jeg har det på samme måde mht. visse former for slik, især nougatmus. Oooomnomnomnom. Men jeg spiser næsten ikke noget af det længere og chips er jeg heldigvis kommet over. :)

Skriv ny kommentar: