Gravatar

#43041 Skeloboy 12 år siden

the_paki_don (43039) skrev:
Jeg spiser dog stadigvæk hvide ris

Hvorfor ikke udskifte det med brune ris? Det er lidt dyrere, men det er sundere, og de mætter mere.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#43042 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Perlebyg er også et fint alternativ til ris. :)
Gravatar

#43043 dyg 12 år siden

63.5... Damn, bare det var mig! Jeg ligger selv omkring 54.5, men vejer så også 10kg for meget. Jeg er selv begyndt på en kur, der gerne skulle fjerne de 10kg, inden sommerens løb. Men det kræver bare, at jeg får en smule mere struktur i min træning.

Dog er de sidste par uger ved at være på et niveau, som jeg kan leve med. Jeg har haft en skade henover vinteren, så jeg er først nu ved at finde de lange løbeture frem igen, men med kun to måneder til årets vigtigste stævne, så skal løbetræningen også til at optimeres! Heldigvis er cyklingen begyndt at køre ganske fint.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#43044 the_paki_don 12 år siden

Jeg vejer så også et sted mellem 62.5 kg. og 63 kg, så jeg har "nemmere" ved at have et højere kondital.

Det bizarre er, at det har jeg for det meste opnået ved at spise sundere, da jeg generelt ikke løbetræner (vi taler måske en gang om måneden), så jeg har gode gener.

Brune ris er ikke så hyppigt fremgående i det pakistanske køkken og det er mest det pakistanske mad, hvor jeg spiser ris til, ellers så rører jeg det ikke. Nå ja og så sushi en gang i mellem.

Jeg ELSKER slik og marcipanbrød og chips og kiks og kage og alt det der, så det har sgu været noget af en omvæltning for mig at sige nej til det (især når jeg har været lidt fuld), men resultaterne har gjort, at jeg har kunnet holde ved det.

Alkohol forbruget er ikke højt hos mig, men det er måske det sidste, jeg kunne fjerne, som måske ville gøre en endnu større forskel....
Gravatar

#43045 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Jeg har næsten skåret alkohol fra - det er sjovt, som det hjælper at tabe sig, når man ikke drikker sig ned hver weekend og nyder øl i hverdagene. :p

Det burde faktisk være lidt logisk, men det er virkelig kalorier, man sjældent tænker over at indtage. Så jeg er så småt ved at genopdage at gå i byen og til koncerter i ædru tilstand. :)
Gravatar

#43046 MOVIE1000 12 år siden

gi-jones (43034) skrev:
Hvad er CSV for noget?

det er svært at forklare, lige sådan over her. :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#43047 Slettet Bruger [2193683797] 12 år siden

Jeg er så "heldig" at jeg ikke kan tåle chokolade, så det afholder jeg mig automatisk fra selv om jeg synes det smager fantastisk.

Rent teknisk er det kakao jeg ikke kan tåle, men det er jo så også ganske fremtrædende i chokolade.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#43048 dyg 12 år siden

Jeg har droppet alkohol næsten 100%, men det var nu heller ikke noget problem for mig. Mit svage punkt er chokolade og kager og chokolade og kager og chokolade og kager og chokolade!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#43049 gi-jones 12 år siden

Skeloboy (43035) skrev:
Comma Separated Values!
Det er nok ikke en lang uddannelse så.

værdi, værdi, værdi,

...God sommerferie!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#43050 gi-jones 12 år siden

MOVIE1000 (43046) skrev:
det er svært at forklare, lige sådan over her. :)
Ok. Jeg fandt det også nu :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: