Gravatar

#43051 Thomsen 12 år siden

Shit, gad vide, hvad der sker i Boston? Har en gammel kammerat, der bor i byen.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#43052 Muldgraver 12 år siden

the_paki_don (43039) skrev:
Siden min verdensrejse sluttede har jeg været på en diæt, hvor jeg har skåret slik, chokolade, hvidt brød, sodavand, kiks, kager, meget junk food og chips væk.

Hvis du skal snacke alligevel, kan jeg anbefale en rugbrødsklapper med (ren) jordnøddesmør og honning. Jeg plejer at riste rugbrødet.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#43053 the_paki_don 12 år siden

Øv med Boston...

Muldgraver, jeg har læst, at mandel baseret smør er bedre end jordnøddesmør. Elsker dog jordnøddesmør og har ikke spist det, siden jeg er kommet hjem...

Men jeg bruger meget frugter, da det er naturens slik. :)
Gravatar

#43054 Slettet Bruger [2193683797] 12 år siden

Der er jo marathon i Boston i disse dage, så det gør det i hvert fald kaotisk.

Men jeg skal da love for at de danske medier for alvor for skrevet om det, med ekstra nyhedsudsendelser og det hele.

Sådan er det nok når det foregår i USA og ikke et eller andet sted i Afrika eller et ikke vestligt land.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#43055 Muldgraver 12 år siden

Interessant. Kender du et sted man kan købe mandelsmør?

Ja, frugt er fint, om end der vel er rigeligt sukker i stadset? :) Jeg kan dog også godt finde på at spise lidt frugt med en lille håndfuld nødder til som mellemmåltid. Jeg benytter mig også jævnligt af proteinpulver rørt op i vand, og så en smule saft (til at tage bismagen). Det kan også holde maven lidt i ro, og giver restitutionsmidler, naturligvis.

Du skulle vel ikke tilfældigvis have en god opskrift på proteinbarer?
Gravatar

#43056 Driver 12 år siden

Forfærdeligt det, der er foregået i Boston.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#43057 Slettet Bruger [2193683797] 12 år siden

#43055 Måske kan du finde noget her : http://www.runnersworld.com/nutrition-weight-loss/...

De har i hvert fald haft en opskrift på energibarer, så det er ikke utænkeligt at de har en på proteinbarer.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#43058 Muldgraver 12 år siden

Takker. Jeg kigger mig lidt omkring. Der er dog ofte ikke vanskeligt at finde en opskrift, men en velsmagende derimod...
Gravatar

#43059 Pécuchet 12 år siden

Whispering Horse (43054) skrev:
Men jeg skal da love for at de danske medier for alvor for skrevet om det, med ekstra nyhedsudsendelser og det hele.

Sådan er det nok når det foregår i USA og ikke et eller andet sted i Afrika eller et ikke vestligt land.

Afrika udmærker sig fortsat som det mørke kontinent, som eksisterer i en undtagelsestilstand, hvor alt er tilladt. USA er derimod civilisationens urbillede.
Der burde have været Roser.
Gravatar

#43060 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

test - skulle lige se om min signatur kom med :)

Skriv ny kommentar: