Gravatar

#43061 the_paki_don 12 år siden

Gad godt at se, hvis Bruce skulle ud i sådan en... :)
Gravatar

#43062 dyg 12 år siden

Eller YellowTV!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#43063 the_paki_don 12 år siden

LOL!

Ang. det med mandelsmør, så er det vist mest helsebutikker, der fører det, da det ikke er nær så populært som jordnøddesmør. Det koster så også en pæn del mere. Vi taler minimum 60 kr. for det samme eller mindre end jordnøddesmør, så man skal tænke sig godt om, hvis man skal blive glad for det.

Nu har jeg ikke en foodprocessor, men det skulle gøre det lidt billigere, da man bare skal kværne en helvedes masse mandler! :)
Gravatar

#43064 dyg 12 år siden

Min kæreste har købt mandelsmør ved en af de økologiske købmænd her i Århus.
Gravatar

#43065 the_paki_don 12 år siden

Hvor meget skulle kæresten slippe?
Gravatar

#43066 Thomsen 12 år siden

Bah! Har fået bekræftet fra en ven inside, at Dracula i Cinemateket i aften bliver vist fra BD og ikke 35mm, som der står på hjemmesiden. Han tjekker de andre film i dag.

Cinemateket selv er stadigvæk ikke vendt tilbage, selvom både jeg og andre har spurgt dem på deres FB-side. Det er ikke, fordi det ikke har set spørgsmålet, for de har i mellemtiden selv reklameret for arrangementet på siden. Det er godt nok dårlig håndtering af ekstern kommunikation.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#43067 dyg 12 år siden

#43065 - Jeg mener hun gav 75kr for en bøtte :/ Det er sgu noget dyrt stads.
Gravatar

#43068 Steffan Rasmussen 12 år siden

Havde en sjov oplevelse. Stod og ventede på at åbne dørene efter "The Place Beyond the Pines". Da slutsangen går på, synes jeg, at den har jeg da hørt før, og det går op for mig, at slutsangen fra denne, er den samme sang som slutter "Rust and Bone".
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#43069 Muldgraver 12 år siden

the_paki_don (43063) skrev:

Ang. det med mandelsmør, så er det vist mest helsebutikker, der fører det, da det ikke er nær så populært som jordnøddesmør. Det koster så også en pæn del mere. Vi taler minimum 60 kr. for det samme eller mindre end jordnøddesmør, så man skal tænke sig godt om, hvis man skal blive glad for det.

Nu har jeg ikke en foodprocessor, men det skulle gøre det lidt billigere, da man bare skal kværne en helvedes masse mandler! :)

Takker. Jeg holder mig vist til jordnøddesmør lige lidt endnu.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#43070 Skeloboy 12 år siden

Så fik de sgu kontanthjælpsreformen på plads...og jeg er enig i noget af den, også selvom jeg selv bliver ramt af den gensidige forsøgerpligt for samboende.

Jeg er dog IKKE enig i tidspunktet. Det er virkelig håbløst at skære i kontanthjælp(og dagpenge), når det er så svært at få arbejde.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy

Skriv ny kommentar: