Gravatar

#8611 evermind 15 år siden

bruce (8606) skrev:
#8597 Jeg synes du skal slå ham ihjel, eller få en anden til det! Blodpenge er også fint! :)


Du har helt ret, men jeg vil godt understrege, at hævn er en ret, der bedst nydes kold. Og det samme med is. Mmm ... tror, jeg vil tvinge ham til at give is og SÅ hævne mig! :)

nayze (8610) skrev:
Braaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiinnsss!


Nemlig! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8612 Kruse 15 år siden

Nu tror jeg at jeg vil smække en film i afspilleren. Jeg tror at det bliver "Stroszek" af Werner Herzog som jeg vil tjekke ud.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8613 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg var så heldig at UPS manden kom kørende imod mig da jeg var på vej ind i byen. Selv om det lige to 20 sekunder at finde ud af at det højst sandsynlig var mig han skulle ind fik jeg ham da stoppet og fik fat i pakken.

Jeg ved alt for godt hvor svært det kan være at få fat i pakken, hvis man ikke er hjemme når de kommer.

Og så synes jeg godt nok at Sunset Boulevard er blevet dyre. De kunne godt tage at få åbnet en Subway. Dem er jeg jo blevet helt forvænt med :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8614 lagoni 15 år siden

Jeg slapper lidt af efter at ha' spist alt for meget. Min søster blev officielt student i dag - hun læste på IB (International Baccalaureate) og de havde vist sidste eksamen sidst i maj, men da alle opgaver skal rettes i udlandet, fik de først resultater i dag. Der er en hel del flere der dumper end i det normale gymnasium, så tror hele familien var ret spændte på resultatet. Nu har de jo kørt i lastbil og fejret deres hue, så ikke rart for dem der så ikke blev studenter alligevel. Men hun bestod, så det er jo rigtig dejligt. Vi har så været på restaurant (skibet Oranje i Svendborg, overraskende god mad) og efterfølgende grovædt Ben & Jerry's-is.

Snart skal der ses The Daily Show og så skal min yngste søster overtales til at komme op til min fødselsdagsmorgenmad i morgen, 13-årige er åbenbart ikke fysisk i stand til at stå op før kl 12 i ferier :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8615 filmz-Bruce 15 år siden

Har startet med en svinehård dag på jobbet igen, med en masse problemer med at få et par Sharepoint "pakker" deployeret til et produktionsmiljø. Ligeså interessant som det lyder. Derefter pisse ondt i ryggen hele dagen. To kodymagnyler og rundt om alle søerne og har nu set The Wrestler fordi jeg føler mig som Ram Jam.

Stadig fed film, sublim Rourke og den bedste musik.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8616 filmzkim 15 år siden

Skulle have afleveret mit kontonummer til min chef idag, men tabte sedlen med nummeret ud af bukselommen, så nu er jeg nødt til at lukke kontoen og få en ny.
Så jeg fik en løncheck i stedet på 2647,20 kr.
Temmelig skuffet, da jeg først læste det som 5647,20 kr. :b
Så er der snart råd til en el-guitar, så jeg ikke er afhængig af klubbens, når vi spiller band.
Overvejer at sætte en film på. Valget er mellem "Traitor", "Lakeview Terrace" eller "Eagle Eye".
Gravatar

#8617 elwood 15 år siden

Hel klart traitor.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8618 elwood 15 år siden

Tillykke med dagen til vores alle sammens lagoni, håber du får en skøn dag med masser af film, og hvem ved hvis du har været artig kigger Hugh Jackman, og Nathan Fillion måske forbi 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8619 Bony 15 år siden

Uhh, det kunne være drrrity.. eller.. :D

Jeg sad lige og spekulerede. Jeg tror, i ramme alvor, at jeg hellere vil podes i penis med en tændt røgelsespind, end jeg vil se den film der reklameres med herinde på Filmz; "Extreme Movie". At der findes et marked for disse film er mig en gåde.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#8620 wimmie 15 år siden

#8616

Jep, traitor var en meget positiv overraskelse - slutningen var faktisk rigtig fed :)

Og tillykke til Lagoni :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: