#43170 Jeg er helt sikker på at Bondo og lærerne havde gennemskuet det, da vi havde snakket om det et stykke tid før lockouten. Og vi kan sagtens blive enige om, at lærersiden kunne have handlet anderledes. Jeg tror dog også, at lige meget hvad lærerne havde foreslået, så var KL gået ud i den magtdemonstration der hedder lockout. Det virker som om, at de havde brug for, at få sat lærerne på plads. De havde håbet at kunne skabe splid mellem fagforening og medlemmer, hvilket ikke er lykkedes overhovedet.
Er lige hjemme forbi de gamle for at få mit computer fix, nu da min egen er til sendt afsted til forsikringen. Ufff det hårdt!
Dog kan jeg så samtidig sige, at jeg på ingen måde savner min TV-pakke, som jeg afbestilte for år tilbage. Hold kæft med lort! Det er da utroligt, at de stadig kan have et marked, nu hvor Netflix og HBO har indtaget landet. Jeg er i hvert fald glad for, at jeg har skiftet til disse i stedet for det andet bras.
Er helt enig i, at lockouten var kommet uanset hvad. Det virkede KL opsatte på allerede inden at forhandlingerne var startet. Formodentlig fordi de regnede med at kunne presse lærerne i knæ pga. begrænsede økonomiske midler. Jeg henviste mere til under lockouten, hvor lærerne burde have indset at deres arbejdstidsregler var tabt, og skulle have forsøgt at få det bedste ud af det.
Er det kun mig RED-tv bliver ved at kontakte på iCheckMovies?
Undskyld, for at komme uventet, men skal skrive at jeg er snart er færdig med min "Desperate Housewives" anmeldelse, så skal jeg se Anger Mangement færdig og skrive en anmeldelse for den, og efter det så er det "Dirty Sexy Money" og en anmeldelse til den, bare så det kan give mig længere tid væk fra Filmz.dk, for jeg følger The Insider's råd om at ikke vende tilbage til Filmz indtil et par måneder. Jeg er blevet mere ansvarlig, kan jeg sige og styrede mig med at spamme end hvad jeg var før!
Ellers vil jeg bare sige at jeg kommer snart, forhåbenlig :)
- Blokker ham nu så jeg er fri for flere opdateringer, men synes lige i skulle have lov at dele min... ja det er vel egentlig mere forvirring end noget andet.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#43171 Skeloboy 12 år siden
#43172 Herrguth 12 år siden
Og vi kan sagtens blive enige om, at lærersiden kunne have handlet anderledes.
Jeg tror dog også, at lige meget hvad lærerne havde foreslået, så var KL gået ud i den magtdemonstration der hedder lockout. Det virker som om, at de havde brug for, at få sat lærerne på plads. De havde håbet at kunne skabe splid mellem fagforening og medlemmer, hvilket ikke er lykkedes overhovedet.
#43173 Snaden 12 år siden
Dog kan jeg så samtidig sige, at jeg på ingen måde savner min TV-pakke, som jeg afbestilte for år tilbage. Hold kæft med lort! Det er da utroligt, at de stadig kan have et marked, nu hvor Netflix og HBO har indtaget landet. Jeg er i hvert fald glad for, at jeg har skiftet til disse i stedet for det andet bras.
fortsat god aften.. :)
#43174 Verbal 12 år siden
Er helt enig i, at lockouten var kommet uanset hvad. Det virkede KL opsatte på allerede inden at forhandlingerne var startet. Formodentlig fordi de regnede med at kunne presse lærerne i knæ pga. begrænsede økonomiske midler. Jeg henviste mere til under lockouten, hvor lærerne burde have indset at deres arbejdstidsregler var tabt, og skulle have forsøgt at få det bedste ud af det.
#43175 Collateral 12 år siden
Undskyld, for at komme uventet, men skal skrive at jeg er snart er færdig med min "Desperate Housewives" anmeldelse, så skal jeg se Anger Mangement færdig og skrive en anmeldelse for den, og efter det så er det "Dirty Sexy Money" og en anmeldelse til den, bare så det kan give mig længere tid væk fra Filmz.dk, for jeg følger The Insider's råd om at ikke vende tilbage til Filmz indtil et par måneder. Jeg er blevet mere ansvarlig, kan jeg sige og styrede mig med at spamme end hvad jeg var før!
Ellers vil jeg bare sige at jeg kommer snart, forhåbenlig :)
- Blokker ham nu så jeg er fri for flere opdateringer, men synes lige i skulle have lov at dele min... ja det er vel egentlig mere forvirring end noget andet.
#43176 Kruse 12 år siden
#43177 Herrguth 12 år siden
#43178 gi-jones 12 år siden
#43179 The Insider 12 år siden
#43180 the_paki_don 12 år siden