Gravatar

#43181 The Insider 12 år siden

#43180, undgå for alt i verden den store biograf downtown! Nu kan jeg desværre ikke huske navnet, men den er Malmös svar på Imperial... Èn kæmpe sal. Så "Skyfall" derinde, og har sjældent oplevet så sindssygt dårlig lyd. Der var skruet helt op for subben, mens al andet lyd var uhyre lavt, så størstedelen af dialogen virkede mumlende og utydelig, og man kunne tydeligt mærke, at det lagde en dæmper på stemningen i salen, fordi alle skulle koncentrere sig enormt for at høre, hvad der blev sagt.

Ellers har jeg været i en af de mindre biografer - vistnok en SF Film-biograf - som var udmærket. For mange år siden :-)
War. War never changes.
Gravatar

#43182 the_paki_don 12 år siden

Er det Royal?

For det ser ud til at være den eneste bif i Malmö, der viser den...
Gravatar

#43183 The Insider 12 år siden

Royal, that's the one! Avoid it, dude! Flyv til London og se den i IMAX! You know you want to!!!!
War. War never changes.
Gravatar

#43184 the_paki_don 12 år siden

ARGH! Det koster sygt meget! London er ikke så billigt, som det engang har været... Jeg kan huske, at det har været det... omkring den tid, hvor England bombarderede København...
Gravatar

#43185 Hr. Nielsen 12 år siden

the_paki_don (43184) skrev:
omkring den tid, hvor England bombarderede København...
Var du der på det tidspunkt Paki? Det var jeg også....På Englands side;)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#43186 the_paki_don 12 år siden

FORRÆDER!

Insider, jeg håber lidt, at det måske har været en svipser fra deres side af, altså Royals, den gang du så Skyfall.

Jeg giver det en chance, da jeg synes, at en måned er meget at vente... :)

Skal jo alligevel også se den, når den kommer til Danmark! :D
Gravatar

#43187 The Insider 12 år siden

Giv den gas, man! Filmen er jo stensikkert også så vanvittigt awesome, at selv hvis man så et camrip på en iPhone 1, ville man få en vildere filmoplevelse end The Dark Knight på verdens største IMAX-lærred!
War. War never changes.
Gravatar

#43188 the_paki_don 12 år siden

Tak for din nøgterne vurdering! ;)
Gravatar

#43189 The Insider 12 år siden

Så lidt! Jeg prøvede med vilje at tøjle min fanboyisme, så jeg ikke fremstod for utroværdig!
War. War never changes.
Gravatar

#43190 Ericmase 12 år siden

The Insider (43187) skrev:
Giv den gas, man! Filmen er jo stensikkert også så vanvittigt awesome, at selv hvis man så et camrip på en iPhone 1, ville man få en vildere filmoplevelse end The Dark Knight på verdens største IMAX-lærred!

Pfftt :D
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: