Gravatar

#43191 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

The Insider (43189) skrev:
Så lidt! Jeg prøvede med vilje at tøjle min fanboyisme, så jeg ikke fremstod for utroværdig!

Jeg finder dig meget objektiv og troværdig!
Gravatar

#43192 Wangsgaard 12 år siden

Kom hjem igår efter en dejlig uge i München og var i morges klar til at give en skalle med speciale skrivning. Dagen endte dog brat med at min svigermor fik en blodprop tæt på hjertet, hun har det efter omstændighederne godt :/
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#43193 BN 12 år siden

Wangsgaard (43192) skrev:
Kom hjem igår efter en dejlig uge i München og var i morges klar til at give en skalle med speciale skrivning. Dagen endte dog brat med at min svigermor fik en blodprop tæt på hjertet, hun har det efter omstændighederne godt :/

Øv. :-(

De bedste tanker herfra. Håber, hun kommer sig helt.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#43194 davenport 12 år siden

+1 :(
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#43195 Hr. Nielsen 12 år siden

Også en tanke herfra!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#43196 DarkLight 12 år siden

Gode tanker herfra!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#43197 Wangsgaard 12 år siden

Tak alle sammen:) Hun har fået en ballon udvidelse og det ser fint ud nu. Nu skal man bare lige komme sig over chokket...
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#43198 The Insider 12 år siden

Også en masse gode tanker herfra, Elisa!! Hvis hun bare er halvt så badass som sin svigerdatter, kommer hun jo lige straks til at danse på bordene igen :-)

Min familie gennemgår også en mindre lykkelig periode p.t. Min mormor har været syg meget længe, og nu fandt de for et par uger siden en ondsindet tumor i hendes mave. Hun er 89 år gammel, og den kan desværre ikke fjernes, så, ja... Det ser sort ud. På trods af længere tids sygdom er hun stadig en virkelig frisk, gammel dame, som bor hjemme og laver syltetøj og strikker tøj til sine børnebørn. Håber på at kunne besøge hende om en lille uges tid.

Og så smutter jeg til lufthavnen om et par timer. Nu er det i morgen, jeg finder ud af, om J.J. Abrams kan huske mig fra sidst, og om han synes om "det", han får i denne omgang :-) Og så skal jeg selvfølgelig se "The Single Most Impressive Work of Art Conceived Since the First Thought Materiazlied in the Very First Human Brain". Som man kan fornemme, er jeg ikke synderligt hyped...
War. War never changes.
Gravatar

#43199 Kruse 12 år siden

God tur :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#43200 MOVIE1000 12 år siden

The Insider (43198) skrev:
Også en masse gode tanker herfra, Elisa!! Hvis hun bare er halvt så badass som sin svigerdatter, kommer hun jo lige straks til at danse på bordene igen :-)

Min familie gennemgår også en mindre lykkelig periode p.t. Min mormor har været syg meget længe, og nu fandt de for et par uger siden en ondsindet tumor i hendes mave. Hun er 89 år gammel, og den kan desværre ikke fjernes, så, ja... Det ser sort ud. På trods af længere tids sygdom er hun stadig en virkelig frisk, gammel dame, som bor hjemme og laver syltetøj og strikker tøj til sine børnebørn. Håber på at kunne besøge hende om en lille uges tid.

Og så smutter jeg til lufthavnen om et par timer. Nu er det i morgen, jeg finder ud af, om J.J. Abrams kan huske mig fra sidst, og om han synes om "det", han får i denne omgang :-) Og så skal jeg selvfølgelig se "The Single Most Impressive Work of Art Conceived Since the First Thought Materiazlied in the Very First Human Brain". Som man kan fornemme, er jeg ikke synderligt hyped...

hmmm jeg forestiller mig, at du har klædt dig ud, som en besætnings medlem og lavet den egen dans til star trek themet. (håber dog ikke på at det er tilfældet, denne her gang)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: