Så er vor ven Bonden på marken igen. Det tomme blik stirrer på den brakke jord fra styrehuset, og sprederen bag hans velproportionerede ryg spyger mængder af afføring ud i et sandt springvand. De tanker der måtte være, vender gang på gang tilbage til den fede læderpung i baglommen, der er fyldt til randen med gode EU-kroner og de sorte penge, der her på landet kommer til ham så let. Efter alle disse år, har hans betragtelige næse vænnet sig til den sure lugt fra dyreekskrementer, han ænser slet ikke sin egen odør, og vil sikkert glemme at tage et bad, når han kommer hjem til sin tykke kone, der allerede kl. 16 står klar med kartofler og brun sovs. Omkring hans belånte bondegård, lukker naboer deres vinduer og haster for at få vasketøjet ind, inden det optager stanken der lifligt spreder sig som en epidemi i omgivelserne. Endnu en dag vil i morgen gry, og det enfoldige væsen vil atter være at finde i sit styrehus, i fuld ornat med det blå Kansastøj og den lille sølvnål fra Beboerforeningen..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Kom hjem igår efter en dejlig uge i München og var i morges klar til at give en skalle med speciale skrivning. Dagen endte dog brat med at min svigermor fik en blodprop tæt på hjertet, hun har det efter omstændighederne godt :/
The Insider (43198) skrev:
Min familie gennemgår også en mindre lykkelig periode p.t. Min mormor har været syg meget længe, og nu fandt de for et par uger siden en ondsindet tumor i hendes mave. Hun er 89 år gammel, og den kan desværre ikke fjernes, så, ja... Det ser sort ud. På trods af længere tids sygdom er hun stadig en virkelig frisk, gammel dame, som bor hjemme og laver syltetøj og strikker tøj til sine børnebørn. Håber på at kunne besøge hende om en lille uges tid.
Masser af gode tanker herfra til jer begge og til jeres familier!
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Sidder og udfylder en Inlingua test og den skifter åbenbart svar som vinden blæser. Jeg har nu gennemført den flere gange med de samme svar og får forskellige resultater.
Min familie gennemgår også en mindre lykkelig periode p.t. Min mormor har været syg meget længe, og nu fandt de for et par uger siden en ondsindet tumor i hendes mave. Hun er 89 år gammel, og den kan desværre ikke fjernes, så, ja... Det ser sort ud. På trods af længere tids sygdom er hun stadig en virkelig frisk, gammel dame, som bor hjemme og laver syltetøj og strikker tøj til sine børnebørn. Håber på at kunne besøge hende om en lille uges tid.
+1 (nu da jeg også har læst det, som The Insider skriver)
#43201 dyg 12 år siden
#43202 davenport 12 år siden
Efter alle disse år, har hans betragtelige næse vænnet sig til den sure lugt fra dyreekskrementer, han ænser slet ikke sin egen odør, og vil sikkert glemme at tage et bad, når han kommer hjem til sin tykke kone, der allerede kl. 16 står klar med kartofler og brun sovs.
Omkring hans belånte bondegård, lukker naboer deres vinduer og haster for at få vasketøjet ind, inden det optager stanken der lifligt spreder sig som en epidemi i omgivelserne.
Endnu en dag vil i morgen gry, og det enfoldige væsen vil atter være at finde i sit styrehus, i fuld ornat med det blå Kansastøj og den lille sølvnål fra Beboerforeningen..
#43203 Wangsgaard 12 år siden
Tak Johan :)
Ked af at hører det om din mormor. Mistede selv mine bedste forældre alt fortidligt:(
Held og lykke med JJ. Det glæder vi os til at se :)
#43204 the_paki_don 12 år siden
#43205 NightHawk 12 år siden
#43206 Slettet Bruger [2193683797] 12 år siden
#43207 BN 12 år siden
+1 (nu da jeg også har læst det, som The Insider skriver)
#43208 Slettet Bruger [2193683797] 12 år siden
Egentlig vil jeg ikke være ven med vedkommende, men det vil virke ret mærkeligt hvis jeg nu fjerner vedkommende igen. Damn it.
#43209 MMB 12 år siden
#43210 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"