Gravatar

#43211 MMB 12 år siden

Hov, min kommentar var naturligvis kun rettet mod Whispering Horse.

Ønsker god bedring til The Insiders og Wangsgaards familier!
Gravatar

#43212 Zombi 12 år siden

Whispering Horse (43208) skrev:
Er ved en fejl kommet til at anmode en person på facebook til at være min ven og vedkommende har så også accepteret det.

Egentlig vil jeg ikke være ven med vedkommende, men det vil virke ret mærkeligt hvis jeg nu fjerner vedkommende igen. Damn it.

Bare vent en måneds tid eller sådan og så fjern dem fra listen stealth style. Det er slevfølgelig akavet hvis det er en person du omgås tit, men hvis ikke så burde der ikke være det store problem.
Gravatar

#43213 gi-jones 12 år siden

Er ved en fejl kommet til at anmode en person på facebook til at være min ven og vedkommende har så også accepteret det.

Egentlig vil jeg ikke være ven med vedkommende, men det vil virke ret mærkeligt hvis jeg nu fjerner vedkommende igen. Damn it.
De bliver ikke notificeret om at du fjerner dem. Det sker i ganske stilhed...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#43214 Highland Park 12 år siden

elwood (43210) skrev:
Hey jeg troede du mente det ajjjjjjj altså...

[url=]Nu ikke hænge med næbbet...[/url]
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#43215 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Så vågner man sgu op til, at Jeff Hanneman er død. En af de to guitarister i Slayer og en af inspirationskilderne til en stor del af den musik, jeg lyttede til i mine teenageår og stadig lytter til.

SPIL NÅ'ET MED SLAYER!

Gravatar

#43216 HonoDelLoce 12 år siden

Er løbet tør for smøger!

Damn you, you damn dirty, cold, hard and cruel world!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#43217 Skeloboy 12 år siden

R.I.P. Jeff Hanneman!

Det er vist på plads med en klassiker!: [url= - Angel of Death[/url]

og en nyere af slagsen: [url= - God Hates Us All[/url]
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#43218 tiany 12 år siden

Har det er A-H til :(

Var på sektionsseminar hele dagen i går og der har jeg åbenbart fået et eller andet jeg ikke kunne tåle. Heldigvis har jeg en hjemme arbejdsdag, så der bliver også slappet lidt af.
Valar morghulis
Gravatar

#43219 MOVIE1000 12 år siden

Der er 4 muligheder
A: Slet personen
B: Kontakt personen
C: Ignorer personen
D: Slet dig selv fra facebook

Du har stadig dine 3 livlinjer, hvis du svarer rigtig på dette spørgsmål, er du videre og sikret 50.000 kr.

tiany (43218) skrev:
Har det er A-H til :(

Var på sektionsseminar hele dagen i går og der har jeg åbenbart fået et eller andet jeg ikke kunne tåle. Heldigvis har jeg en hjemme arbejdsdag, så der bliver også slappet lidt af.

God bedring :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#43220 the_paki_don 12 år siden

Hvis personen ikke har mange venner på Facebook, så kan man faktisk godt se, at personen har slettet en ved, at tallet for venner går én ned.

Så jeg vil foreslå, at du dropper internettet. Det er den eneste måde, at du kan retfærdiggøre, at du ikke chatter med personen på Facebook.

Skriv ny kommentar: