Jeg venter på, at nogen siger, de vil med mig på bar ;)
Der er kommet en forholdsvis ny bar i Odense, der er vildt hyggeligt. Og fra kl. 14 om fredagen er der en gratis fustage øl - og man kan drikke gratis i ret lang tid, fordi den ikke er så populær endnu...sidste gang jeg var der, løb den først tør ved en 19-tiden.
#43221 the_paki_don 12 år siden
Ian McDiarmids første dag på arbejde på Star Wars: Episode VI
http://www.usatoday.com/story/life/movies/2013/05/01/ian-mcdiarmid-star-wars-return-of-the-jedi-movie/2127931/?utm_source=feedly&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+UsatodaycomMovies-TopStories+%28Life+-+Movies+-+Top+Stories%29&_r=true
Trailers afslører for meget(!!!)
http://www.movies.com/movie-news/study-reveals-audiences-believe-trailers-show-all-the-best-parts-of-movies/12095?wssac=164&wssaffid=news&utm_source=feedly&_r=true
Hvordan linker man ordentligt til ting her? Det kan jeg ikke finde ud af... :(
#43222 the_paki_don 12 år siden
#43223 the_paki_don 12 år siden
#43224 MOVIE1000 12 år siden
Enten vil du få svaret vha. kraften. eller så vil du intet svar få, da Obi-Wan nok ikke er den helt rette at spørge mhs. ti ldet her.
#43225 Slettet Bruger [2193683797] 12 år siden
Det var nu også mere for at illustrere min egen klodsethed og det sjove deraf :)
#43226 Skeloboy 12 år siden
#43227 the_paki_don 12 år siden
#43228 Skeloboy 12 år siden
Der er kommet en forholdsvis ny bar i Odense, der er vildt hyggeligt. Og fra kl. 14 om fredagen er der en gratis fustage øl - og man kan drikke gratis i ret lang tid, fordi den ikke er så populær endnu...sidste gang jeg var der, løb den først tør ved en 19-tiden.
#43229 davenport 12 år siden
#43230 Highland Park 12 år siden
The Warner Bros. project will star Bradley Cooper, who has been developing the project as a producer.
Steven Spielberg has found his next directing project: an adaptation of American Sniper, the autobiography of Navy SEAL Chris Kyle..."
Den slags projekter virtuelle kommentarsektioner er skabt for. Den bløder allerede.