Gravatar

#4321 DarkLight 15 år siden

Var den god?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4322 tiany 15 år siden

#4306 Nej han co'opede med sin lillebror :)

Ligger syg hjemme i sengen - tror ikke rigtig det er den berømte influenza epidemi, da det ikke følelses sådan. Jeg har bare vanvittig ondt i halsen og ørerne (hvilket startede meget pludselig i går) og så har jeg til tider kvalme. Jeg besluttede at tage en dag i sengen i stedet for at gå rundt oppe på arbejde og ligne en zombie.

Og så læste jeg lige at der er udbrændt et værelse på min gamle efterskole i går, heldigvis skete der ikke personskade. Indtil videre har elektriske installationer fået skylden.
Valar morghulis
Gravatar

#4323 Bony 15 år siden

Faldt lige over Time's Top 100 liste over "bog"-udgivelser på engelsk siden 1923. Imponerende at tegneserien "Watchmen" har fået en plads på listen.

http://www.time.com/time/2005/100books/0,24459,wat...

Det er nok et dumt spørgsmål, men er den værd at få fat i? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4324 elwood 15 år siden

#4323

Jeg vil hvertfald gerne lige ha den læst inden filmen kommer.

Jeg tror det logiske svar er ja (udfra hvad folk har sagt om den) jeg glæder mig hvertfald til og komme igang med min moppedreng (satser på weekenden) jeg valgte Absolute edition'en, fordi den ganske enkelt så for cool ud.

Men der findes også andre mindrer udgaver af den, så du kan sikkert finde en der passer til dig.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4325 DarkLight 15 år siden

Hvad angår tegneserien er den vist kun overgået af Sandmen :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4326 elwood 15 år siden

#4325 jeg wiki'ede den lige den dag du nævnte den, og damm den lyder altså også ret vild, og meget omfattene.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4327 rockysds 15 år siden

#4326 Der er jo så også muligheden for hele 4 superlækre Absolute Editions til samlingen. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#4328 elwood 15 år siden

4!

er der fire Absolute Editions samlinger med Sandmen 8-)

... jeg skal ha mig en ny hylde hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4329 Bony 15 år siden

"Watchmen", "The Sandman" og "The Dark Knight Returns" er alle at finde på New York Times' top 100. Det var jeg så sandelig ikke klar over. Fedt!

Er de ikke vanvittigt dyre sådan nogle lækre udgaver?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4330 DarkLight 15 år siden

bony (4329) skrev:
"Watchmen", "The Sandman" og "The Dark Knight Returns" er alle at finde på New York Times' top 100. Det var jeg så sandelig ikke klar over. Fedt!

Er de ikke vanvittigt dyre sådan nogle lækre udgaver?


Jo. Men du skal jo tænke på at dels er det superlækker hardcover. Dels er der jo omkring 40 almindelige hæfter i hver Absolute bog.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: