#43310 - Jeg lavede et for ikke så lang tid siden, og opskriften var ikke meget forskellig fra denne, men jeg synes, at den blev lidt for "egg'y". Måske jeg ikke fik blandet det hele godt nok, for den fik et gulligt skær på ydersiden af æggene.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#43312 - jeg piskede æggene godt sammen først, og jeg blandede det også rigtig godt sammen, så det var ikke et problem for mig.
Det er lidt dyrt brød, især hvis man gerne vil have økologisk. Men der var lige ti'bu' i Føtex på to pakker økologiske frø for 30 kr...tror faktisk, jeg vil købe mig 4 pakker mere, bare for at have det!
#43314 - jeg tror faktisk, det er ligegyldigt, hvad man bruger. Ved ikke om der kan være noget med store vs. små. Altså, at sesamfrø ikke kan erstatte græskarkerner, men det tror jeg ikke.
Jeg skal lige huske at sige, at du skal bruge en form til det :)
#43311 MOVIE1000 12 år siden
#43312 dyg 12 år siden
#43313 Skeloboy 12 år siden
Det er lidt dyrt brød, især hvis man gerne vil have økologisk. Men der var lige ti'bu' i Føtex på to pakker økologiske frø for 30 kr...tror faktisk, jeg vil købe mig 4 pakker mere, bare for at have det!
#43314 dyg 12 år siden
#43315 Skeloboy 12 år siden
Jeg skal lige huske at sige, at du skal bruge en form til det :)
#43316 dyg 12 år siden
#43317 Wangsgaard 12 år siden
#43318 the_paki_don 12 år siden
Jeg har også kigget på Rotten Tomatoes og det ser skidt ud... Det gør mig ked af det. Har virkelig ventet spændt på den (iblandt drama film)...
Øv bøv.
#43319 Skeloboy 12 år siden
Søndag: 3 km tempotur
Tirsdag: 5-8 km rolig tur
Torsdag: 10 minutters opvarmingsjob og derefter intervaltræning
Og har sat mig et mål! Skal nå ned under 25 minutter på 5 km inden 28. september :)
#43320 misuma 12 år siden