Gravatar

#43321 Kyllingebenet 12 år siden

Har lige cyklet 32 km på min mountainbike... spørg mig lige om jeg har ondt i røven!
Mental striptease..
Gravatar

#43322 the_paki_don 12 år siden

Har du ondt i røven?
Gravatar

#43323 Takfornu 12 år siden

Tilbage på filmz efter næsten et ½ års fravær .... gad vide om der har været nogle gode tråde man er gået glip ... tænk jeg har kommet her i sammenlagt via 2 profiler i næsten 11 år. Utrligt som tiden flyver i godt selskab ;-)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#43324 The Insider 12 år siden

Tænk engang... Du er vist lige netop gået glip af samtlige indlæg af Yellow TV. I envy you! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#43325 misuma 12 år siden

Alt vel? Ü
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#43326 Takfornu 12 år siden

The Insider (43324) skrev:
Tænk engang... Du er vist lige netop gået glip af samtlige indlæg af Yellow TV. I envy you! :-)

Øv - Bøv - er de værd at kigge efter omend ikke andet så for underholdningens skyld?

misuma (43325) skrev:
Alt vel? Ü

Både og ... der er sket temmeligt meget på det personlige plan.
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#43327 Kyllingebenet 12 år siden

the_paki_don (43322) skrev:
Har du ondt i røven?
JAAAAAAAAA!!!! #%€$!!!!
Mental striptease..
Gravatar

#43328 the_paki_don 12 år siden

Navarre3

Jeg nåede i en rum tid at have overtaget Filmz.dk og gjort alle dens brugere til millionærer via en internet phishing scheme, men så var der vist en klud eller to, der rapporterede det til myndighederne og så mistede vi alle vores penge.

Bruce/Sir Ridley Scott tog det hårdere end os andre og blev skudt og dræbt i sit dope hacienda i Columbia efter et raid der. Vi deltog alle sammen i "Vi mindes Bruce i alskens Booze" gravøl, som udviklede sig til en genopblusning af konflikten i Syrien...

Der har vist også været en Filmz julefrokost og det har så endt i adskillige "ups" graviditeter.

BN og Ispep (tidligere Babo) er flyttet sammen i et kolonihavehus og diskuterer jævnligt Star Wars Prequel Trilogien.

Det var i hvert fald lige en hurtig "off the top of my head" overskrifter, jeg lige kunne komme med...

Nå ja, så har jeg just spist en dejlig grillkylling.
Gravatar

#43329 DarkLight 12 år siden

Skeloboy (43319) skrev:
Har lavet mig et træningsprogram!

Søndag: 3 km tempotur

Tirsdag: 5-8 km rolig tur

Torsdag: 10 minutters opvarmingsjob og derefter intervaltræning

Og har sat mig et mål! Skal nå ned under 25 minutter på 5 km inden 28. september :)

Det kan sagtens lade sig gøre med den tids-ramme. Personligt vil jeg dog hellere løbe længere end hurtigere :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#43330 Skeloboy 12 år siden

#43329 - det kan også være, at jeg vil til at løbe 10 km, men det virker bare som om, at man skal tage det lidt mere seriøst med en længere distance.

Tror de 25 minutter er lige at presse den lidt...sidst jeg løb 5 km(i torsdags til Eventyrløbet), var det på 31.55
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy

Skriv ny kommentar: