Tilbage på filmz efter næsten et ½ års fravær .... gad vide om der har været nogle gode tråde man er gået glip ... tænk jeg har kommet her i sammenlagt via 2 profiler i næsten 11 år. Utrligt som tiden flyver i godt selskab ;-)
Jeg nåede i en rum tid at have overtaget Filmz.dk og gjort alle dens brugere til millionærer via en internet phishing scheme, men så var der vist en klud eller to, der rapporterede det til myndighederne og så mistede vi alle vores penge.
Bruce/Sir Ridley Scott tog det hårdere end os andre og blev skudt og dræbt i sit dope hacienda i Columbia efter et raid der. Vi deltog alle sammen i "Vi mindes Bruce i alskens Booze" gravøl, som udviklede sig til en genopblusning af konflikten i Syrien...
Der har vist også været en Filmz julefrokost og det har så endt i adskillige "ups" graviditeter.
BN og Ispep (tidligere Babo) er flyttet sammen i et kolonihavehus og diskuterer jævnligt Star Wars Prequel Trilogien.
Det var i hvert fald lige en hurtig "off the top of my head" overskrifter, jeg lige kunne komme med...
Nå ja, så har jeg just spist en dejlig grillkylling.
#43321 Kyllingebenet 12 år siden
#43322 the_paki_don 12 år siden
#43323 Takfornu 12 år siden
#43324 The Insider 12 år siden
#43325 misuma 12 år siden
#43326 Takfornu 12 år siden
Øv - Bøv - er de værd at kigge efter omend ikke andet så for underholdningens skyld?
Både og ... der er sket temmeligt meget på det personlige plan.
#43327 Kyllingebenet 12 år siden
#43328 the_paki_don 12 år siden
Jeg nåede i en rum tid at have overtaget Filmz.dk og gjort alle dens brugere til millionærer via en internet phishing scheme, men så var der vist en klud eller to, der rapporterede det til myndighederne og så mistede vi alle vores penge.
Bruce/Sir Ridley Scott tog det hårdere end os andre og blev skudt og dræbt i sit dope hacienda i Columbia efter et raid der. Vi deltog alle sammen i "Vi mindes Bruce i alskens Booze" gravøl, som udviklede sig til en genopblusning af konflikten i Syrien...
Der har vist også været en Filmz julefrokost og det har så endt i adskillige "ups" graviditeter.
BN og Ispep (tidligere Babo) er flyttet sammen i et kolonihavehus og diskuterer jævnligt Star Wars Prequel Trilogien.
Det var i hvert fald lige en hurtig "off the top of my head" overskrifter, jeg lige kunne komme med...
Nå ja, så har jeg just spist en dejlig grillkylling.
#43329 DarkLight 12 år siden
Det kan sagtens lade sig gøre med den tids-ramme. Personligt vil jeg dog hellere løbe længere end hurtigere :)
#43330 Skeloboy 12 år siden
Tror de 25 minutter er lige at presse den lidt...sidst jeg løb 5 km(i torsdags til Eventyrløbet), var det på 31.55