Den har da flere sæsoner end Deadwood, så hvordan kan den være det? :P
Har ikke set Justified, men har set Deadwood, og den bliver man sgu mere og mere hooked på jo længere man kommer ind i 1. sæson. Det begynder desværre at gå lidt ned ad bakke i 3. sæson. Men helt sikkert en af de bedste serier jeg har købt, generalt går man ikke galt når det er HBO.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Puha, jeg har godt nok også tonset igennem en masse serier for nylig, og en af de anbefalelsesværdige er helt klart:
Bate's Motel I introduktionen til serien står der, at karakterene er inspireret af karakterene fra Alfred Hitchcock's 'Psycho ', og serien virker også som en prequel til den. Selv synes jeg, at kunne se megen lighed med 'Twin Peaks', hvilket er et plus. Rigtig fængende serie.
MUHAHAHA! 1-0 til mig over Skraldemanden! (Min nemesis) Spanden var overfyldt, men der holdte en trailer i vejen, så han kunne ikke tømme over i den nye. \O/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Så er specialet afleveret og har følelse af at man burde måske lige have gennemlæst den engang til, men sådan vil det altid være. Nu må det bære eller briste! Mit forsvar er inden for 4 uger.
Så er specialet afleveret og har følelse af at man burde måske lige have gennemlæst den engang til, men sådan vil det altid være. Nu må det bære eller briste! Mit forsvar er inden for 4 uger.
Spændende :D Har du så ferie nu? - Eller "ferie"?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#43471 Zombi 12 år siden
#43472 gi-jones 12 år siden
#43473 MOVIE1000 12 år siden
Den har da flere sæsoner end Deadwood, så hvordan kan den være det? :P
Har ikke set Justified, men har set Deadwood, og den bliver man sgu mere og mere hooked på jo længere man kommer ind i 1. sæson. Det begynder desværre at gå lidt ned ad bakke i 3. sæson. Men helt sikkert en af de bedste serier jeg har købt, generalt går man ikke galt når det er HBO.
#43474 SlasherFan90 12 år siden
Bate's Motel
I introduktionen til serien står der, at karakterene er inspireret af karakterene fra Alfred Hitchcock's 'Psycho ', og serien virker også som en prequel til den.
Selv synes jeg, at kunne se megen lighed med 'Twin Peaks', hvilket er et plus. Rigtig fængende serie.
#43475 MOVIE1000 12 år siden
http://www.ekkofilm.dk/shortlist/film/definitely-d...
For manden der gav os Brutal Incasso (de fleste i pakkeleg).
#43476 davenport 12 år siden
Spanden var overfyldt, men der holdte en trailer i vejen, så han kunne ikke tømme over i den nye. \O/
#43477 Wangsgaard 12 år siden
#43478 Skeloboy 12 år siden
#43479 wimmie 12 år siden
Spændende :D
Har du så ferie nu?
- Eller "ferie"?
#43480 Wangsgaard 12 år siden
Skal op og forsvare den inden for 4 uger, og vil nok søge lidt Jobs i mellem tiden. Har også stadigvæk mit studiejob ;)