Gravatar

#43481 dyg 12 år siden

Er lige kommet hjem til DK efter en dejlig uge i Playitas på Fuerteventura. Hvor har jeg dog ikke savnet gråvejr og arbejde :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#43482 the_paki_don 12 år siden

dyg

Fik du gjort alle de aktiviteter, du snakkede om?
Gravatar

#43483 HonoDelLoce 12 år siden

dyg (43481) skrev:
Er lige kommet hjem til DK efter en dejlig uge i Playitas på Fuerteventura. Hvor har jeg dog ikke savnet gråvejr og arbejde :(

Der har faktisk været utroligt lidt gråvejr den sidste uges tid ;)

Lige i dag er så riiiiiiimelig grå og trist :(
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#43484 dyg 12 år siden

@don - Jeps, og derudover blev der også tid til at lave lidt trail-running, hvilket var overraskende fedt, når trailsene gik op og ned af ret stejle klipper.

Det blev ikke til helt så meget open water svømning som håbet, der var flere dage, hvor bølgerne var modbydeligt store, så der svømmede jeg kun en enkelt gang, bare lige for at prøve bølge-svømningen af.
Gravatar

#43485 davenport 12 år siden

Ha ha - har lige haft en forsikringskonsulent på besøg, som i øvrigt lavede et tilbud, så vi sparer 2000 om året på forsikringer. Jeg tjekkede ham lige op på FB, og det viser sig at han er med i TV3s 7 dage med sex, og er ven med 2 af mine fætre. Ofte en lille verden :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#43486 Slettet Bruger [2193683797] 12 år siden

Godt en time tilbage på arbejdet - en af de korte dage.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#43487 the_paki_don 12 år siden

Halvanden time tilbage...
Gravatar

#43488 wimmie 12 år siden

Weekend!! :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#43489 dyg 12 år siden

Sidder og kigger lidt på konferencer, da jeg har fået lov til at tage på een konference om året. Der er fire store konferencer indenfor test, to i Europa og to i USA.

Naturligvis vil jeg helst til USA (og lige tage en uges ferie på samme tid) og det er også dem, der all in all er billigst, men de ligger bare utroligt dårligt tidsmæssigt, og indholdsmæssigt er det nok den ene af de to europæiske, der passer bedst til min verden.
Gravatar

#43490 Highland Park 12 år siden

"Invitation til gratis testvisning"
Alderskrav minimum 25 år - det må være "Nymphomaniac". :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: