Gravatar

#43601 MOVIE1000 12 år siden

davenport (43599) skrev:
Oh, jeg håber jeg vinder over Skraldemanden i dag!
Har sat 2 poser ud, og der har været en ræv i den ene. Kan næsten ikke vente til middag!

Jeg har været inde på oddset og satse på du vinder.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#43602 davenport 12 år siden

Det er en ordløs fejde. De sviner min indkørsel til, jeg giver dem problemer med deres foretagne.

- Og så hader jeg den latterlige måde de løber rundt på, som om der var nogen efter dem.
- Og så hader jeg den latterlige nøjeregenenhed hvormed de putter den øverste pose over i den nye sæk, hvis den lige går over stregen. (Derfor rengøres hamsterbur altid om mandagen, så Skraldemanden ikke kan komme ned til bemeldte pose)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#43603 davenport 12 år siden

\O/
Jeg vandt!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#43604 The Insider 12 år siden

Ah, dengang ens rapping-skillz ikke var middelmådige, men blot pinligt ringe...
War. War never changes.
Gravatar

#43605 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Ispep (43595) skrev:
Ser lige trailer til filmen "Mud" og med den gode omtale den har modtaget

Det er en ganske habil film, jeg så den, da jeg var i Frankrig, men manglede danske undertekster, da det kan være virkelig svært at forstå deres sydstatsaccent, hvor de mumler en del.
Gravatar

#43606 Kruse 12 år siden

The Insider (43604) skrev:
Ah, dengang ens rapping-skillz ikke var middelmådige, men blot pinligt ringe...

Fantastisk :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#43607 Zombi 12 år siden

Hmm kunne sgu godt finde på at tage ind og se The Temptations i aften. Jeg er nok det man kalder soul skabsfan, jeg hører det engang i mellem, og så er The Temptations jo et legendarisk band, det er jo alt for vildt at de er still going strong. Det kan jeg kun have respekt for.
Gravatar

#43608 Ispep 12 år siden

Nemt er det nok ikke :0 Håber den kommer op i danske biografer.
Gravatar

#43609 MOVIE1000 12 år siden

Til dem der er interesseret så starter der en ny serie på TV3+, der hedder Bates Motel, der følger Norman Bates (Psycho) teenage år, sammen med sin mor. Serien har premiere på dansk tv, den vises på TV3+ kl 22:00.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#43610 Hr. Nielsen 12 år siden

#43609 Kalde mig bare fordomsfuld og det er også muligt at serien er kvalitativ og god. Jeg tænker bare straks når jeg hører om den, at det er alt det jeg IKKE har lyst til at vide om Norman Bates. Lidt sådan havde jeg det også med Hannibal Rising, som totalt ødelægger Hannibal Lector som spændende karakter for mig.
I have my principles - And if you don't like them, I have others

Skriv ny kommentar: