Blandt andet, at han filmende de to første film i ét hug, eller, i hvert fald en stor del, indtil han blev udskiftet. Hvad de fortalte i den podcast er bl.a., at man filmede visse dele af filmen om, scene for scene, fordi reglerne sagde, at man kun kunne få credit som instruktør, hvis man har filmet en vis procentdel af filmen. De scener, som Donner instruerede, er blevet tilføjet til "The Donner Cut" af Superman II, så de ligner næsten dem, der var i den gamle udgave, men ikke helt.
Yeah, det ser sådan ud. Jeg overvejer dog at skaffe BD-boksen, da der åbenbart også er dimset lidt med den første, om det så er store ting, ved jeg ikke, men uanset hvad, er min interesse i Donners Superman blevet vækket, selvom jeg aldrig har været stor fan af dem.
Fedt, så vælger hende jeg skulle leje en lejlighed af lige i 11. time at leje den ud til en anden, selv om jeg skulle flytte ind i morgen. Så nu skal jeg så se hvordan pokker jeg finder noget at bo i, eftersom at jeg flytter ud fra hotel/vandrerhjem i morgen.
#43651 Slettet Bruger [2193683797] 12 år siden
#43652 Steffan Rasmussen 12 år siden
#43653 Collateral 12 år siden
#43654 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Blandt andet, at han filmende de to første film i ét hug, eller, i hvert fald en stor del, indtil han blev udskiftet. Hvad de fortalte i den podcast er bl.a., at man filmede visse dele af filmen om, scene for scene, fordi reglerne sagde, at man kun kunne få credit som instruktør, hvis man har filmet en vis procentdel af filmen. De scener, som Donner instruerede, er blevet tilføjet til "The Donner Cut" af Superman II, så de ligner næsten dem, der var i den gamle udgave, men ikke helt.
#43655 gi-jones 12 år siden
#43656 gi-jones 12 år siden
#43657 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
#43658 gi-jones 12 år siden
#43659 Slettet Bruger [2193683797] 12 år siden
Dejligt at få at vide en lørdag aften.
#43660 The Insider 12 år siden