Gravatar

#43661 BN 12 år siden

Whispering Horse (43659) skrev:
Fedt, så vælger hende jeg skulle leje en lejlighed af lige i 11. time at leje den ud til en anden, selv om jeg skulle flytte ind i morgen. Så nu skal jeg så se hvordan pokker jeg finder noget at bo i, eftersom at jeg flytter ud fra hotel/vandrerhjem i morgen.

WHAT? Det kan man da ikke! ØV for en situation at stå i!

Håber, du finder en løsning.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#43662 Slettet Bruger [2193683797] 12 år siden

Ja svenskere kan åbenbart en gang i mellem være nogle røvhuller (pardon my french). Heldigvis har jeg en arbejdsgiver som er ganske behjælpelig, så nu kan jeg forhåbentlig blive indkvarteret på et andet vandrerhjem.

Det mærkelige er, at vi har været i kontakt med hinanden i dag og hun blandt andet har spurgt hvor lang tid jeg ønsker at leje den og at der er nogle møbler i lejligheden jeg kan beholde osv. men så var der åbenbart en kvinde og se på lejligheden i går og vupti så ombestemte hun sig.

Jeg har ikke engang mødt hende personligt, da hun for tiden bor i Spanien, men ham der vist mig lejligheden har endda personligt anbefalet mig. Så meget mærkeligt.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#43663 PredatorX 12 år siden

Øv for et røvhul :(
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#43664 NightHawk 12 år siden

Skeloboy (43641) skrev:
En af mine nørdevenner, som jeg ikke har kendt i så lang tid, blev dræbt i et trafikuheld i tirsdags. Det har egentlig påvirket mig mere end jeg troede.

Jeg kendte ham kun gennem en fælles interesse og ikke som sådan privat, men alligevel vender jeg altid tilbage til sidste gang, jeg så ham: I søndags, storsmilende, mens han forklarede interesserede om hans brætspil...

RIP, Brian Reckendorff Brunsvig, du døde alt for pludselig, alt for ung, og verden har mistet en af de mest venlige og mest reelle personer, jeg nogensinde har mødt!

Og det er sgu kun 1½ år siden, jeg har begravet en af mine ældste og bedste venner...

Det er sgu godt nok trist at læse. :(

Du får også en krammer herfra.

Whispering Horse (43659) skrev:
Fedt, så vælger hende jeg skulle leje en lejlighed af lige i 11. time at leje den ud til en anden, selv om jeg skulle flytte ind i morgen. Så nu skal jeg så se hvordan pokker jeg finder noget at bo i, eftersom at jeg flytter ud fra hotel/vandrerhjem i morgen.

Dejligt at få at vide en lørdag aften.

Føj! Ja det er satme dårlig stil!
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#43665 wimmie 12 år siden

Whispering Horse (43662) skrev:

Jeg har ikke engang mødt hende personligt, da hun for tiden bor i Spanien, men ham der vist mig lejligheden har endda personligt anbefalet mig. Så meget mærkeligt.

Øv,så bor hun endda for langt væk til at ægge hendes hus :/

Men virkelig dårlig stil...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#43666 Highland Park 12 år siden

Bittert men sådan kan det jo gå, når der ikke foreligger en skriftlig lejeaftale med begge parters underskrift.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#43667 HelmerJ 12 år siden

Er alkohol påvirket til max, efter at have lavet mad hele dage (røg først i hegnet efterfølgende)
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#43668 gi-jones 12 år siden

Whispering Horse (43662) skrev:
Du kunne besætte det. Er det ikke sådan man gør i København? :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#43669 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

gi-jones (43668) skrev:
Du kunne besætte det. Er det ikke sådan man gør i København? :-)

Det hjælper vel ikke så meget, hvis det er i Sverige? :p
Gravatar

#43670 tiany 12 år siden

Er lige kommet hjem... Datteren blev passet hele dag i går og inat, mens manden og jeg var til Rock under Broen. Nu er vi begge solbrændte og busted
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: