Gravatar

#43671 dyg 12 år siden

Dagen har indtil nu stået på Århus City Halvmarathon. Det er efterhånden længe siden, at jeg har været til et stort løb, så det var dejligt at komme ud sammen med 9500 andre løbere igen.

Inden løbet kørte jeg en 40km tur på cyklen, for lige at fornemme niveauet inden min halve ironman om to uger.

Heldigvis gik det fint, på trods af skader (og dertilhørende mangel på løbetræning) og trætte ben efter cyklingen, så løb jeg 12½ minut hurtigere end ved sidste års halve ironman.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#43672 the_paki_don 12 år siden

Lorte udlejer!

Og sejt, dyg! :)

That is all.
Gravatar

#43673 Slettet Bruger [2193683797] 12 år siden

Så fandt jeg sørme noget nyt at bo i, skal underskrive kontrakt i morgen. Det er godt nok kun indtil slutningen af august, men det er bedre end ingenting. Perfekt sted midt i byen og så endda markant billigere end det andet.

Hende den anden skal nok få hvad der tilkommer hende, senere i livet.

Så kan hostellivet endelig slutte for en stund. Det er f.eks. ret irriterende at sidde som nu og vente på at der bliver et badeværelse frit.

------

I øvrigt cool gået dyg. Det minder mig om, at jeg ikke har fået trænet i næsten en måned nu og at jeg længes ret meget efter det.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#43674 Muldgraver 12 år siden

Jeg kan anvise dig til et stille og roligt herberg for hjemløse, hvis du skulle have brug for det. Det er ikke det mest fantastiske bo, men det er interessant.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#43675 The Insider 12 år siden

Jeg bliver panisk, bare når jeg skal tale med min tandlæge over telefonen... Der er vel ikke én herinde, som har mod på at ringe til min tandlæge og udskyde min aftale torsdag? De skal bare have at vide, at jeg ringer til dem engang efter sommeren. Så giver jeg fem bajere til vedkommende til sommerfesten! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#43676 the_paki_don 12 år siden

Kan du ikke få Per Vers til at gøre det? Kaste nogle sick rhymes and shit? ;)
Gravatar

#43677 MOVIE1000 12 år siden

The Insider (43675) skrev:
Jeg bliver panisk, bare når jeg skal tale med min tandlæge over telefonen... Der er vel ikke én herinde, som har mod på at ringe til min tandlæge og udskyde min aftale torsdag? De skal bare have at vide, at jeg ringer til dem engang efter sommeren. Så giver jeg fem bajere til vedkommende til sommerfesten! :-)

H

Hehe kan godt forestille mig en hel del sjove telefon samtaler, med din tandlæge.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#43678 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Jeg sidder og kigger lidt på essentielle Superman-udgivelser. Jeg har en habil bunke Batman, nogle af dem skal nok byttes fra dansk til engelsk på et tidspunkt, men ja, en god portion, men jeg mangler en del Superman i min samling, af de vigtige historier.
Gravatar

#43679 Collateral 12 år siden

Nogen der har forstand på hvorvidt det er håbløst at finde en fjernbetjening til min Sony STR-DE475 forstærker? Primært vil jeg bare gerne kunne skrue op og ned for lyden på afstand. Amazon foreslår denne, men ved ikke hvor pålideligt det ser ud.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#43680 HelmerJ 12 år siden

Nu nævner du ikke en pris men Logitech Harmony 300i
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams

Skriv ny kommentar: