Gravatar

#43681 Collateral 12 år siden

HelmerJ (43680) skrev:
Nu nævner du ikke en pris men Logitech Harmony 300i

Den er lidt pebret, men fandt den til en ok pris på Amazon. Så nu er den bestilt. Så håber jeg det virker. Burde det ifølge deres hjemmeside. Og så burde jeg rent faktisk være i stand til at nøjes med den og gemme de øvrige væk. Jeg krydser fingre for at den holder hvad den lover.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#43682 elwood 12 år siden

........!!!!!!!!

Argggg!!!!!!!! og så lidt CAPS!!!!

Kom hjem her 3 for kvarter siden, har været i Spanien, på ferie, og der var jo strejke med air control i Frankrig, som påvirkede vores fly til billund da vi skulle hjem i dag, så vi skulle ha fløjet fra Spanien 16:25, men vi havde først take-off klokken 21 ca. dernede fra.

Håber virkelig de hurtig får løst den konflikt, fordi damm det påvirker mange, det er nok det længste jeg har ventet i en lufthavn.

Ud over det var det en god ferie, fortæller mere senere hen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#43683 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

World War Z lader til at hive habile anmeldelser ind, måske bliver den rent faktisk en biograftur værd.
Gravatar

#43684 Ispep 12 år siden

Ja, lidt overraskende måske. Er dog skuffet over den scorer PG-13 når man tænker på emnet, men okay.
Gravatar

#43685 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Jeg har aldrig læst bogen, så jeg aner ikke om PG-13 er rammende for filmen. :)
Gravatar

#43686 the_paki_don 12 år siden

PG-13 er i hvert fald rammen for filmen! ;D
Gravatar

#43687 Ispep 12 år siden

Ja, PG-13 er ihvertfald altid rammen for den type dyre film, uanset emnet. Men det virker da lidt fjollet at zombier invaderer jorden, det totale kollaps og fatale omkostninger, og så en mild rating som appellerer bredere og gør filmen mere spiselig. Havde ellers sat næsen op efter, om ikke andet, en intens og rystende oplevelse af den mere chokerende slags. Tvivler PG13 yder emnet retfærdighed, men derfor kan filmen overall stadig være værd at se.
Gravatar

#43688 the_paki_don 12 år siden

Men samtidig skal folk under 18 år eller 15 da også have lov at opleve tidens store dille.

De får måske en mildere version, men så vil der jo komme film, som vil kunne passe til deres aldersgruppe, når de når den senere?

Forestil dig, at du er 14 år. Du kan ikke komme ind og se en "rigtig zombie film", fordi de alle er sigtet efter folk, som er 15 eller 17 år og opefter. Så de får i stedet for en mildere version (og PG-13 er heller ikke så slemt), så de kan blive draget af genren og når de bliver ældre, så vil de kunne få en anden zombie film, der er til den aldersgruppe, de nu er nået til.

Jeg kunne sagtens forestille mig, at man lavede forretningsmodeller efter, hvor mange mennesker en film potentielt kan lokke først i et år og så et andet. Hmmm...
Gravatar

#43689 tiany 12 år siden

Ved godt at I som mænd sikkert ikke kan sætte jer ind i det... men hold op hvor føler man sig til side sat/trådt på når man ved et tilfælde render ind i de 2 fra mødregruppen der sprang fra med 2 ugers mellemrum, fordi de ikke længere havde tid og behov for at mødes.

Ja tak, I havde jo så bare åbenbart ikke lyst til at mødes med os to der var tilbage. Men heldigvis var det bare en kort irritation, da jeg ikke har det behov efter at være startet på arbejde. Men for satan da, hvorfor kan man ikke bare sige, at man ikke synes kemien er der.
Valar morghulis
Gravatar

#43690 misuma 12 år siden

Ohøj, det er ikke nemt at få fingrene i en psykolog. De fleste jeg har fået anbefalet, har en enorm lang ventetid og resten af de anbefalede har endnu ikke svaret tilbage på mails.

Woohoo.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: