Gravatar

#43691 MOVIE1000 12 år siden

misuma (43690) skrev:
Ohøj, det er ikke nemt at få fingrene i en psykolog. De fleste jeg har fået anbefalet, har en enorm lang ventetid og resten af de anbefalede har endnu ikke svaret tilbage på mails.

Woohoo.

Jeg siger i hvert fald held og lykke. Jeg måtte vente i 4 måneder (selvom de har en deadline på 3 måneder MAX) med at få tildelt en psykolog. Derefter ryger man i psykologens kalender, efter når han/hun har tid, i mit tilfælde måtte jeg vente en ekstra måned. Efter 2 besøg, får jeg at vide at jeg ikke hører til der og må søge et andet sted. Det er ikke for at være den negative type, men desværre er det bare sådan. Og det er træls. For nogen har brug for den hjælp her og nu, inden det måske går galt.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#43692 Kochie 12 år siden

#91: Ikke nødvendigvis. Fra jeg fik en lægehenvisning, til jeg havde en aftale med en psykolog på 10 samtaler, gik der ikke en måned. Jeg var også gennem et utal af telefonsamtaler med psykologer, der ikke havde tid til at snakke med mig, men ham, jeg endte med at møde op hos, var fremragende.
Gravatar

#43693 MOVIE1000 12 år siden

Kochie (43692) skrev:
#91: Ikke nødvendigvis. Fra jeg fik en lægehenvisning, til jeg havde en aftale med en psykolog på 10 samtaler, gik der ikke en måned. Jeg var også gennem et utal af telefonsamtaler med psykologer, der ikke havde tid til at snakke med mig, men ham, jeg endte med at møde op hos, var fremragende.

Godt du lige nævnte det, for det glemte jeg alt om. Min læge, havde i starten glemt at sende henvisningen afsted og ingen vidste hvor den var landet. Så i sidste uge fik jeg skiftet læge efter lang tids overvejelse. Skal have fornyet kørekort, og ville ikke hen til min læge igen, efter den behandling mine forældre fik der. + det virkede også som et stresset sted.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#43694 Wangsgaard 12 år siden

På dette tidspunkt i morgen er jeg forhåbentlig blevet civilingeniør. Skal op kl. 10 og i må gerne krydse alle lemmer !
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#43695 Collateral 12 år siden

Wangsgaard (43694) skrev:
På dette tidspunkt i morgen er jeg forhåbentlig blevet civilingeniør. Skal op kl. 10 og i må gerne krydse alle lemmer !
Held og lykke!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#43696 davenport 12 år siden

Good luck :)

Og tillykke til Katina med dagen :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#43697 tiany 12 år siden

Held og lykke wangsgaard :)

Tak Davenport :)
Valar morghulis
Gravatar

#43698 Batsy 12 år siden

http://www.imdb.com/title/tt1758595/?ref_=hm_3p_vi... Trailer til Diana med Naomi Watts, og de har hvertfald valgt den rigtige til at spille hende, thats for sure!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#43699 The Insider 12 år siden

Shit. Kan SLET ikke beskrive, hvor meget jeg hader YouTube. Den hjemmeside er det mest oldnordisk bras i menneskehedens historie. Filmz TV's YouTube-konto er netop blevet lukket, fordi et eller andet amerikansk Wrestling-program(!!) mente, at vi havde brudt deres copyright med vores gamle udsendelse om VAMPYRFILM(!!). Dobbelttjekkede afsnittet, og de har ingen sag. Det, som ofte sker, er, at amerikanske talkshows etc. bruger nogle af de samme PR-godkendt klip, som vi bruger, og så registrerer YouTube det som et brud på TALKSHOWETS copyright, hvis vi bruger det samme klip fra en helt anden part, selvom vi har tilladelse. Og YouTube er notorisk umulige at få fat på. Jesus FUCKING Christ, jeg er arrig!!!
War. War never changes.
Gravatar

#43700 bws1986 12 år siden

har lige været inde og se Man Of Steel, kan kun sige at ikke skal bruge penge på 3D, det kan overhovedet ikke betale sig i denne film men ellers en fin reboot af Superman 5/6.

Skriv ny kommentar: