Gravatar

#43701 davenport 12 år siden

Det er da noget fuck Johan... Hvad gør i så??
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#43702 Skeloboy 12 år siden

Crap, Johan...det er sgu problemer med de amerikansk-ejede gigasider i forhold til den europæiske tankegang. I er et godt eksempel, Per Øvigs hippie-bog er et andet.

Og jaja, det er private firmaer, de kan selv bestemme deres indhold, men man kan frygte, at det udbreder sig til mere end blot de sociale sider...

----

And now for something completely different...

Jeg er ofte meget utålmodig, og når jeg får øje på noget, så VIL jeg have det. Næsten på sådan en barnlig måde. Eksempelvis river og flår det i mig efter at bestille nogle kung fu-bokse fra Dragon Dynasty, men har ikke penge til det. Og så sidder jeg bare og bliver mere og mere irriteret. Men der er ingen grund til det, for jeg kan sådan set bare vente med at købe dem til næste måned, jo...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#43703 Wangsgaard 12 år siden

Så blev jeg civilingeniør med et 10 tal! Nu skal man til at forstå at jeg efter 20 års skole gang nu skal finde et arbejde :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#43704 Herrguth 12 år siden

#Wangsgaard - Stort tillykke! Det var sgu da flot! :)
Gravatar

#43705 davenport 12 år siden

Gratz Wang :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#43706 The Insider 12 år siden

#43701 & 43702, ja, det er scary, hvor hurtigt og let sådan et stort site kan skride ind over for dets brugere uden nærmere omtanke. Vi må bare prøve at kime det svenske kontor ned. Det er vores bedste chance i forhold til at få direkte kontakt. Vi har udfyldt en formular om, at vores lukning er forkert, men der kan jo gå længe, før et site som YouTube tager sig tid til at undersøge sagen ordentligt. WWE har allerede anerkendt DIREKTE over for os, at de ganske vist ikke havde nogen sag, men spørgsmålet er, om det overhovedet når frem i systemet til YouTube. Suk!!

#43703, congrats, Elisa!! Det fejrer vi snart med en masse Take That-fællessang! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#43707 elwood 12 år siden

Kan slet ikke forstå i tilgiver dem så "hurtigt" efter de "svigtede" jer i parken.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#43708 Kruse 12 år siden

Tillykke Wangsgaard!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#43709 NightHawk 12 år siden

Wangsgaard (43703) skrev:
Så blev jeg civilingeniør med et 10 tal! Nu skal man til at forstå at jeg efter 20 års skole gang nu skal finde et arbejde :)

Stort tillykke, Wangsgaard! :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#43710 Verbal 12 år siden

Stort tillykke til Wangsgaard.
And like that... he's gone.

Skriv ny kommentar: