Gravatar

#43811 Hr. Nielsen 12 år siden

MOVIE1000 (43809) skrev:
tjaah det kan man godt sige, men spiser der tit og har aldrig bestilt drikke vare før derinde, deres grund til at alle skulle købe drikkevarer var at de havde fået ny ejer.
Jeg siger heller ikke, at jeg synes det er god stil at smide folk ud eller bede dem gå. Jeg var blot nysgerrig, da jeg kender flere steder hvor de har vildt billige og egentlig ganske gode buffet'er, men hvor det koster en krig at købe drikkelse til, så det man føler man måske har sparet, er brugt der i stedet.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#43812 MOVIE1000 12 år siden

BN - en mand af få mord (43810) skrev:
Måtte man da godt have drikkevarer med hjemmefra (eller udefra) førhen, da den tidligere ejer var der? Det er - i givet fald - temmelig usædvanligt.

Nej, det må man ikke, det har jeg heller aldrig gjort. De sagde bare at jeg måtte gå hvis jeg ikke ville købe drikkevarer til maden.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#43813 wimmie 12 år siden

MOVIE1000 (43812) skrev:
Nej, det må man ikke, det har jeg heller aldrig gjort. De sagde bare at jeg måtte gå hvis jeg ikke ville købe drikkevarer til maden.

Det lyder meget mærkelig hvis de må det...hvilket sted er det?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#43814 MOVIE1000 12 år siden

wimmie (43813) skrev:
Det lyder meget mærkelig hvis de må det...hvilket sted er det?

Asia i Esbjerg.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#43815 tiany 12 år siden

Trist udvikling under le mans....
Valar morghulis
Gravatar

#43816 dyg 12 år siden

Først Jens Jørgen Brinch og så Allan Simonsen, trist dag for sportsdanmark :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#43817 the_paki_don 12 år siden

Mht. med restauranten, så er der en kinesisk restaurant på Købmagergade, der har samme princip. Billig buffet, men du skal købe en drikkevare, ellers er det no go.

Det kan være, at den nye ejer blot har valgt at gøre det på samme måde, som den restaurant jeg snakker om. Men kan godt se, at man bliver forvirret, når man øjensynligt ikke kan se nogen forskel fra den ene dag til den anden. Det ER jo det samme sted...

Men regler ændrer sig med nyt ejerskab. Tough luck, min ven! :)
Gravatar

#43818 Highland Park 12 år siden

Steffan Rasmussen (43792) skrev:
Hvordan er det med den nordiske udgave af Videodrome. Er der skåret i den?
Ja den er desværre også lig med den R-ratede amerikanske udgave.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#43819 HonoDelLoce 12 år siden

Jeg er nu ret sikker på, at det SKAL fremgå af salgsmaterialet (altså, reklamer, spisesedler osv) hvis det er påkrævet med køb af drikkevarer.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#43820 Ispep 12 år siden

Sidder lige og læser lidt om Whedons nye film "Much Ado About Nothing". De gode anmeldelser har afgjort fået mig til at se frem til den, hvis jeg da kan finde ud af hvornår den får dansk premiere.

Skriv ny kommentar: