tjaah det kan man godt sige, men spiser der tit og har aldrig bestilt drikke vare før derinde, deres grund til at alle skulle købe drikkevarer var at de havde fået ny ejer.
Jeg siger heller ikke, at jeg synes det er god stil at smide folk ud eller bede dem gå. Jeg var blot nysgerrig, da jeg kender flere steder hvor de har vildt billige og egentlig ganske gode buffet'er, men hvor det koster en krig at købe drikkelse til, så det man føler man måske har sparet, er brugt der i stedet.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Mht. med restauranten, så er der en kinesisk restaurant på Købmagergade, der har samme princip. Billig buffet, men du skal købe en drikkevare, ellers er det no go.
Det kan være, at den nye ejer blot har valgt at gøre det på samme måde, som den restaurant jeg snakker om. Men kan godt se, at man bliver forvirret, når man øjensynligt ikke kan se nogen forskel fra den ene dag til den anden. Det ER jo det samme sted...
Men regler ændrer sig med nyt ejerskab. Tough luck, min ven! :)
Sidder lige og læser lidt om Whedons nye film "Much Ado About Nothing". De gode anmeldelser har afgjort fået mig til at se frem til den, hvis jeg da kan finde ud af hvornår den får dansk premiere.
#43811 Hr. Nielsen 12 år siden
#43812 MOVIE1000 12 år siden
Nej, det må man ikke, det har jeg heller aldrig gjort. De sagde bare at jeg måtte gå hvis jeg ikke ville købe drikkevarer til maden.
#43813 wimmie 12 år siden
Det lyder meget mærkelig hvis de må det...hvilket sted er det?
#43814 MOVIE1000 12 år siden
Asia i Esbjerg.
#43815 tiany 12 år siden
#43816 dyg 12 år siden
#43817 the_paki_don 12 år siden
Det kan være, at den nye ejer blot har valgt at gøre det på samme måde, som den restaurant jeg snakker om. Men kan godt se, at man bliver forvirret, når man øjensynligt ikke kan se nogen forskel fra den ene dag til den anden. Det ER jo det samme sted...
Men regler ændrer sig med nyt ejerskab. Tough luck, min ven! :)
#43818 Highland Park 12 år siden
#43819 HonoDelLoce 12 år siden
#43820 Ispep 12 år siden