Alt det der med og købe drikke og det for at undgå og blive smidt ud.
Minder mig om min rejse til Spanien, vi var i byen om aften og gik forbi et diskotek, ikke fordi vi skulle derind, men spurgte så om det koste og komme ind, hvorpå de siger, nej nej free entry but you have too buy one drink.
Ehmm den lader vi vidst lige stå...
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sidder lige og læser lidt om Whedons nye film "Much Ado About Nothing". De gode anmeldelser har afgjort fået mig til at se frem til den, hvis jeg da kan finde ud af hvornår den får dansk premiere.
Tror godt du kan regne med at den bliver direkte på dvd/bd i danmark. Sort/hvid shakespear får vist ikke så mange i biffen, selvom instruktøren har lavet avengers.
Jeg må nok erkende, at jeg er svært tilfreds med min nye BD-afspiller. Uanset hvad jeg smider efter den, ser det rigtig fornuftigt ud og det har givet lidt ekstra lyst til at få set de film på hylderne, jeg mangler at få set.
Efter at undgået cola, slik, chips og is i lidt over en måned (med undtagelse af lidt småting af og til), fik jeg total chips-craving, men efter et par håndfulde fik jeg det dårligt...så tror bare jeg holder mig på den sunde kurs alligevel ;)
Er gået i gang med at læse The Walking Dead-tegneserien for første gang.
Det er ret sjovt at se hvordan stort set de to første sæsoner af tv-serien blot er de første tolv issues af tegneserien. Med mere end hundrede issues i alt må man da sige, at der er stof nok til en del sæsoner af tv-serien :)
Det er i øvrigt sjovt at se nogle af de friheder, de (selvfølgelig) har taget sig med tv-serien. Valget om at fjerne nogle karakterer for at sætte andre ind ser jeg sådan set ikke noget i vejen for, men jeg kan godt forstå, hvis nogle long-time-hardcore-fans af tegneserien er lidt bitchy omkring flere af de plotmæssige friheder, som skaberne af TV-serien har taget sig.
Har indtil videre læst omkring de tyve første issues, og jeg må sige, at spændingen er eminent! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Ja, der sker ret interessante ting med tiden. Jeg har de første 8 hardcover-bøger og jeg mener, at de dækker 96 numre og serien holder, selvom man ikke skulle tro det.
#43821 elwood 12 år siden
Minder mig om min rejse til Spanien, vi var i byen om aften og gik forbi et diskotek, ikke fordi vi skulle derind, men spurgte så om det koste og komme ind, hvorpå de siger, nej nej free entry but you have too buy one drink.
Ehmm den lader vi vidst lige stå...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#43822 tiany 12 år siden
Tror godt du kan regne med at den bliver direkte på dvd/bd i danmark. Sort/hvid shakespear får vist ikke så mange i biffen, selvom instruktøren har lavet avengers.
#43823 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
#43824 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
#43825 Skeloboy 12 år siden
Efter at undgået cola, slik, chips og is i lidt over en måned (med undtagelse af lidt småting af og til), fik jeg total chips-craving, men efter et par håndfulde fik jeg det dårligt...så tror bare jeg holder mig på den sunde kurs alligevel ;)
#43826 gi-jones 12 år siden
#43827 Skeloboy 12 år siden
#43828 HonoDelLoce 12 år siden
Det er ret sjovt at se hvordan stort set de to første sæsoner af tv-serien blot er de første tolv issues af tegneserien. Med mere end hundrede issues i alt må man da sige, at der er stof nok til en del sæsoner af tv-serien :)
Det er i øvrigt sjovt at se nogle af de friheder, de (selvfølgelig) har taget sig med tv-serien. Valget om at fjerne nogle karakterer for at sætte andre ind ser jeg sådan set ikke noget i vejen for, men jeg kan godt forstå, hvis nogle long-time-hardcore-fans af tegneserien er lidt bitchy omkring flere af de plotmæssige friheder, som skaberne af TV-serien har taget sig.
Har indtil videre læst omkring de tyve første issues, og jeg må sige, at spændingen er eminent! :)
#43829 DarkLight 12 år siden
#43830 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden