Gravatar

#43831 HonoDelLoce 12 år siden

Jeg glæder mig skam også ret meget til at komme videre :-)

Det der med tegneserier på en iPad er altså nu en ret god ide :-) Har længe gerne ville i gang uden rigtigt at kunne finde ud af hvad jeg skulle starte med. Nu blev det The Walking Dead. Overvejer stærkt noget Batman, men det er fandeme en jungle at finde ud af :-D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#43832 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Jeg har en del Batman-anbefalinger, bl.a. den nuværende serie af Scott Snyder og Greg Capullo, der startede da DC-universet blev rebooted i 2011.

De har lavet en ret fed story arc, "The Court of Owls", der startede serien op og hvor man evt. kan dykke ned i sideløbende historier med Nightwing. Jeg er ikke nået til deres seneste historie, men det siges, at der kommer til at ske store ting over det næste års tid.

Før du læser ovenstående historie, kan du evt. tage fat på "Gates of Gotham", der også tager fat på Gothams og Wayne-familiens historie og jeg har næsten lige læst "Gotham by Gaslight", der også kan anbefales.
Gravatar

#43833 MOVIE1000 12 år siden

Var filmz nede imorges? JEg kunne ikke komme ind på filmz via min computer derhjemme, men her ser det fint ud.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#43834 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Jep, filmz var særdeles meget nede. :)
Gravatar

#43835 HonoDelLoce 12 år siden

Bruno (43832) skrev:
Jeg har en del...

Tak for anbefalingerne :) Jeg gemmer lige din post til når jeg føler mig klar til at gå i gang med andet end de vandrende døde ;-)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#43836 Pécuchet 12 år siden

HonoDelLoce (43828) skrev:
Er gået i gang med at læse The Walking Dead-tegneserien for første gang.

Selvom tykke paperbacks er mine dødsfjender, har jeg overvejet at købe de to kompendier, idet både hardcover og Omnibus-udgaverne er for dyre:

http://www.amazon.co.uk/dp/1607060760/

http://www.amazon.co.uk/dp/1607065967/

Men du læser dem på iPad? Det kan eller vil jeg trods alt ikke udsætte mig selv for.
Der burde have været Roser.
Gravatar

#43837 Muldgraver 12 år siden

Pécuchet (43836) skrev:
Selvom tykke paperbacks er mine dødsfjender

Hvorfor dog?
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#43838 Pécuchet 12 år siden

#43837:

De er skrøbelige. :)
Der burde have været Roser.
Gravatar

#43839 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Pécuchet (43836) skrev:
Men du læser dem på iPad? Det kan eller vil jeg trods alt ikke udsætte mig selv for.

Har du prøvet det? Fordi det virker ganske godt, jeg har læst tegneserier på tablets det sidste års tid.
Gravatar

#43840 Muldgraver 12 år siden

Og netop derfor må man elske sin fjende :)

(Hvad jeg mener er, bøger som man kan se er blevet læst, er så smukke, især når det er gode bøger)
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl

Skriv ny kommentar: