Gravatar

#43881 The Insider 12 år siden

Nice. Mit Visakort er blevet misbrugt til at købe en flybillet til Dubai til 5700 kroner.
War. War never changes.
Gravatar

#43882 Batsy 12 år siden

The Insider (43881) skrev:
Nice. Mit Visakort er blevet misbrugt til at købe en flybillet til Dubai til 5700 kroner.

I'll look into it.

Ej spøg til side, det lyder da utrolig (u)nice du har vel afspærret kortet?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#43883 The Insider 12 år siden

Help me, Batman!

Men yes, kortet er spærret. Jeg opdagede det et par timer før, at jeg og kæresten skulle flyve til Berlin, så det var bare en virkelig dårlig start på det, der skulle have været en rigtig hyggelig, dejlig forlænget weekend, før hun drager halvanden måned til USA. Heldigvis fungerede mit MasterCard, som jeg dermed fik brugt for første gang nogensinde. Men damn... 5700 er dæleme ikke småpenge. Håber de kan spore synderen!
War. War never changes.
Gravatar

#43884 Batsy 12 år siden

The Insider (43883) skrev:
Help me, Batman!

Men yes, kortet er spærret. Jeg opdagede det et par timer før, at jeg og kæresten skulle flyve til Berlin, så det var bare en virkelig dårlig start på det, der skulle have været en rigtig hyggelig, dejlig forlænget weekend, før hun drager halvanden måned til USA. Heldigvis fungerede mit MasterCard, som jeg dermed fik brugt for første gang nogensinde. Men damn... 5700 er dæleme ikke småpenge. Håber de kan spore synderen!

Politiet for magisk vis nogle dinge noter, som hjælper dem fra en anonym ressource giver!

Gravatar

#43885 The Insider 12 år siden

Niiiiiiiiice!
War. War never changes.
Gravatar

#43886 Kisbye 12 år siden

Heldigvis er der ingen selvrisiko hvis kortet er blevet misbrugt over nettet. Er pinkoden blevet brugt, så er selvrisikoen på 1200.

Hvordan har de fået fat i kort oplysningerne?
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#43887 The Insider 12 år siden

#43886, Hvordan har de fået fat i kort oplysningerne?

Absolut ingen anelse :-/ Jeg får indsendt min indsigelse her i overmorgen med posten og venter spændt på nyt...
War. War never changes.
Gravatar

#43888 Batsy 12 år siden

Lytter lidt til forskellige værker fra Ennio Morricone, er kommet til det legendariske nummer "ecstasy of gold"

Gravatar

#43889 davenport 12 år siden

Har savet træ med svigerfar hele dagen, så ryggen er godt brugt. Fik kun et enkelt knubs, da jeg ikke lige er på fornavn med en flishugger.. Et dab over knæet, så billigt sluppet, når der jo var savklinger og rullende landbrugskøretøjer.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#43890 Highland Park 12 år siden

#43889: [url= at Work!"[/url]

Relax Al I'm depriving the fire of oxygen!
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: