Men yes, kortet er spærret. Jeg opdagede det et par timer før, at jeg og kæresten skulle flyve til Berlin, så det var bare en virkelig dårlig start på det, der skulle have været en rigtig hyggelig, dejlig forlænget weekend, før hun drager halvanden måned til USA. Heldigvis fungerede mit MasterCard, som jeg dermed fik brugt for første gang nogensinde. Men damn... 5700 er dæleme ikke småpenge. Håber de kan spore synderen!
Men yes, kortet er spærret. Jeg opdagede det et par timer før, at jeg og kæresten skulle flyve til Berlin, så det var bare en virkelig dårlig start på det, der skulle have været en rigtig hyggelig, dejlig forlænget weekend, før hun drager halvanden måned til USA. Heldigvis fungerede mit MasterCard, som jeg dermed fik brugt for første gang nogensinde. Men damn... 5700 er dæleme ikke småpenge. Håber de kan spore synderen!
Politiet for magisk vis nogle dinge noter, som hjælper dem fra en anonym ressource giver!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Har savet træ med svigerfar hele dagen, så ryggen er godt brugt. Fik kun et enkelt knubs, da jeg ikke lige er på fornavn med en flishugger.. Et dab over knæet, så billigt sluppet, når der jo var savklinger og rullende landbrugskøretøjer.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#43881 The Insider 12 år siden
#43882 Batsy 12 år siden
I'll look into it.
Ej spøg til side, det lyder da utrolig (u)nice du har vel afspærret kortet?
#43883 The Insider 12 år siden
#43884 Batsy 12 år siden
Politiet for magisk vis nogle dinge noter, som hjælper dem fra en anonym ressource giver!
#43885 The Insider 12 år siden
#43886 Kisbye 12 år siden
Hvordan har de fået fat i kort oplysningerne?
#43887 The Insider 12 år siden
Absolut ingen anelse :-/ Jeg får indsendt min indsigelse her i overmorgen med posten og venter spændt på nyt...
#43888 Batsy 12 år siden
#43889 davenport 12 år siden
#43890 Highland Park 12 år siden
Relax Al I'm depriving the fire of oxygen!