Gravatar

#43901 davenport 12 år siden

What??? Hvor cool... Er han dansker?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#43902 The Insider 12 år siden

Han er amerikaner, men han er gift og har børn med en dansker. Han flyttede hertil for nogle år siden og har siden da også arbejdet på bl.a. et par danske film, såsom "Tempelriddernes Skat". Craaazy tuff! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#43903 davenport 12 år siden

Det er vildt! Så lige afsnittet i aftes, og det er altså virkelig godt skruet sammen.

Så er det i dag jeg skal til job- eller praktiksamtale. Jeg er lidt spændt på hvad der kommer til at ske. Jeg har bare en usigelig lyst til at komme i gang, så jeg takker ja til hvad som helst.
Og jeg har fået at vide, at jeg skal i aktivering inden 5.8., så det ville være meget belejligt at få noget i hus i dag.
Så nu må klokken godt blive tre...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#43904 wimmie 12 år siden

Åh hvor havde det bare været så meget mere smart at blive gravid sammen med én man rent faktisk også boede sammen med... det er faktisk lidt hårdt at være gravid (mit kvalme und alles) samt syg OG alene med en hyperaktiv tumling der har ferie fra vuggestuen i 4 uger...

Så kan jeg lære det... :/
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#43905 MOVIE1000 12 år siden

wimmie (43904) skrev:
Åh hvor havde det bare været så meget mere smart at blive gravid sammen med én man rent faktisk også boede sammen med... det er faktisk lidt hårdt at være gravid (mit kvalme und alles) samt syg OG alene med en hyperaktiv tumling der har ferie fra vuggestuen i 4 uger...

Det gør du nok aldrig igen. ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#43906 gi-jones 12 år siden

wimmie (43904) skrev:
Ja, graviditet uden for ægteskab er noget værre noget. Spørg enhver republikaner :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#43907 wimmie 12 år siden

MOVIE1000 (43905) skrev:
wimmie (43904) skrev:

Det gør du nok aldrig igen. ;)

Det er ikke planen, nej ;)

gi-jones (43906) skrev:
Ja, graviditet uden for ægteskab er noget værre noget. Spørg enhver republikaner :-)

Og nu forstår jeg endelig hvorfor!
Gravatar

#43908 wimmie 12 år siden

Så er modul 2 eksamen også bestået - med endnu et 10-tal; det giver da et pænt gennemsnit :)

Nu vil jeg nyde min sommerferie inden jeg skal starte i 20 ugers praktik på Kolding sygehus fra den 26. august :)
Gravatar

#43909 Skeloboy 12 år siden

Er lige en tur hjemme fra Roskilde Festival...fordi maven er gået lidt i stykker...burde egentlig have været til lægen for flere år siden, men det er højst sandsynligt spiserørsrefluks -som kan udvikle sig til andre sygdomme. Siden i mandags har jeg haft ondt i maven hver gang jeg indtog noget, selv vand.

Men tager afsted igen, sover der over i nat, og tager hjem efter Metallica i morgen...og drikker kun lidt alkohol i dag, men ikke noget i morgen ;)

http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#43910 Kruse 12 år siden

wimmie (43908) skrev:
Så er modul 2 eksamen også bestået - med endnu et 10-tal; det giver da et pænt gennemsnit :)

Nu vil jeg nyde min sommerferie inden jeg skal starte i 20 ugers praktik på Kolding sygehus fra den 26. august :)

Tillykke med det! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: