Havde lige en kammerat på besøg så der blev grillet. Sidst lavede vi nogle store ciabetta burgere, så vi besluttede at gøre det samme igen. Jeg ville dog ikke bare nøjes med en almindelig bøf. Så jeg tog 2 pølser, lage ost rundt om dem, også bacon. og til sidst hakket oksekød rundt om. Det skulle have lidt tid på grillen, men damm det var tiden værd :D Og selvfølgelig barbecue sauce henover.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Hvad Johan ikke tænkte over var, at det så ville koste ham 5700 kr. på et eller andet tidspunkt. Da Tom Cruise er TITAN, kan han tage penge fra hvem som helst og når som helst.
Dag 2 med projekt havelåge. Er smadret i ryggen, men et flot resultat. Nu skal den bare males og sættes op. Den blev ret stor. 4,58 lang i massivt træ.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#43896-97, Nåja, for dælen! Selvfølgelig er det Cruise og hans Scientology-slæng, der endelig kommer og opkræver hyren... nu blev musikvideoen jo også en cadeau til "Star Trek" og ikke til "Battlefield Earth" og "After Earth", som jeg ellers havde lovet ham...
Jeg får dog indsendt en indsigelse med en masse dokumentation her i morgen (jeg har googlet og fundet frem til, at mange netop har været ud for kreditkortsvindel, hvor pengene er gået til et Dubai-luftfartselskab), og så krydser jeg fingre for, at pengene kommer tilbage hurtigst muligt.
I øvrigt, Davenport - manuskriptforfatteren bag "Darmok" bor i Næstved! Lang, crazy historie, men jeg opsøger ham snart og får lavet et Filmz TV-interview :-)
#43891 MOVIE1000 12 år siden
#43892 Highland Park 12 år siden
#43893 dyg 12 år siden
#43894 MOVIE1000 12 år siden
Mase det sammen til en slags fars og bagefter trykke det ned på pølsen (det kan det godt holde til) og bagefter vende det om og gøre det samme :)
løb dog desværre tør for oksekød til den ene pølse.
Istedet for pølser til sommerfesten bliver det snøfler der kommer i :P hehe
#43895 Ericmase 12 år siden
You serious?! F***, hvor nedern!
#43896 Michael Andersen 12 år siden
TOM CRUISE!!
#43897 the_paki_don 12 år siden
Hvad Johan ikke tænkte over var, at det så ville koste ham 5700 kr. på et eller andet tidspunkt. Da Tom Cruise er TITAN, kan han tage penge fra hvem som helst og når som helst.
Ærgerligt, min ven! :(
#43898 davenport 12 år siden
#43899 The Insider 12 år siden
Jeg får dog indsendt en indsigelse med en masse dokumentation her i morgen (jeg har googlet og fundet frem til, at mange netop har været ud for kreditkortsvindel, hvor pengene er gået til et Dubai-luftfartselskab), og så krydser jeg fingre for, at pengene kommer tilbage hurtigst muligt.
I øvrigt, Davenport - manuskriptforfatteren bag "Darmok" bor i Næstved! Lang, crazy historie, men jeg opsøger ham snart og får lavet et Filmz TV-interview :-)
#43900 elwood 12 år siden
Ja de bruger noget sindsyge dyre vindues pudser derover i Dubai har jeg ladet mig fortælle.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"