Gravatar

#43911 wimmie 12 år siden

Kruse (43910) skrev:
wimmie (43908) skrev:
Så er modul 2 eksamen også bestået - med endnu et 10-tal; det giver da et pænt gennemsnit :)

Nu vil jeg nyde min sommerferie inden jeg skal starte i 20 ugers praktik på Kolding sygehus fra den 26. august :)

Tillykke med det! :)

Tak, det er niiiice :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#43912 Broomie 12 år siden

Sidder og er ganske misfornøjet over kvaliteten på Pulp Fiction hos TV3. Der står HD oppe i hjørnet, men lyden bliver sendt i 2.0 og billedkvaliteten er bestemt ikke prangende!

Nu husker jeg pludselig, hvorfor jeg normalt ikke ser film fra tv-stationer...
Gravatar

#43913 HelmerJ 12 år siden

Er blevet frikendt eller.. har ikke lungebetændelse ihvert tilfælde. Tror jeg vil fejre det med Leauge of Legends hele natten
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#43914 davenport 12 år siden

Nu har jeg pakket en madkurv, og vil tage familien på skovtur. Måske bliver det bare i haven, for det vil børnene, men hvis de kan overtales, kan vi besøge noget der hedder natur, der ligger ude ved horisonten.
Er ellers totalt smadret, da jeg var i haven hele dagen i går. Den så herrens ud i går morges, og kl. 21 i aftes lignede den en park. (Ikke mindst takket være mine svigerforældre, der er ustoppelige!)
Men så skal jeg ikke høre på Komandusen, der hele tiden vil have mig derud og ødelægge min skrøbelige krop.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#43915 HelmerJ 12 år siden

Ja du skal passe på med at arbejde med min far, det ender med du kommer i en anden form en rund (⌐■_■)
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#43916 Mikkel Abel 12 år siden

Smider Far Cry 3 i konsollen og kommer forhåbentlig på et fantastisk eventyr! :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#43917 dyg 12 år siden

Sidder og stener på sofaen, brugte det meste af dagen i Ålborg, hvor jeg hyggede mig med det meste af en kvart ironman, efterfulgt af en 3-4 minutter på et toilet, og så det sidste af den kvarte ironman. Maven ville ikke være med efter halvdelen af løbeturen, så det blev en elendig tid :( Men jeg holdt da 35km/t på cyklen, stort for mig!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#43918 davenport 12 år siden

Skal man egentlig altid skide, når man løber?? Hører meget om det, men har aldrig prøvet det.. (At løbe..)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#43919 the_paki_don 12 år siden

Altså, inden jeg skal til spinning (eller bodybike, som Fitness World skal kalde det pga. rettigheder), så plejer jeg at... unleash the dogs of hell... så jeg kan være så fysisk "aflastet" som overhovedet muligt. Det er dog kun 55 minutter.

Kan godt forestille mig, at man nok bliver presset under iron mans og marathoner og sådan noget... :)
Gravatar

#43920 Skeloboy 12 år siden

Har lige købt 3 mærkelige og sjove t-shirt!

T-shirt 1 - utrolig skæv humor...

T-shirt 2 - lidt mere skæv humor.

T-shirt 3
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy

Skriv ny kommentar: